
Ambities
2017, een jaar vol ambitie
Het nieuwe jaar is begonnen en dat voelt goed! Rond kerst blikten we terug op een heel mooi jaar. Een groei van ruim 25 procent en meer dan 30 nieuwe merken die vertrouwen in ZIGT hebben uitgesproken. De overname en integratie van contentmarketingbureau Brandwriters en de introductie van ons realtime dashboard CTRL. We werden beloond met een AMMA-award voor de beste engagementstrategie en kregen een mooie nominatie voor Mediabureau van het Jaar. We sloten het jaar af met de hoogste waardering in het Adformatie Kerstrapport.
ZIGT Nederland en België verhuizen
Voldoende redenen dus om tevreden uit te buiken na het kerstdiner, ware het niet dat we daar natuurlijk helemaal geen tijd voor hebben! 2017 begint namelijk met nog meer ambitie. We hebben een eigen pand gekocht, ongeveer 200 meter verderop. Momenteel wordt daar druk verbouwd, eind maart gaan we over. ZIGT België is vorige week verhuisd – ook daar groeiden we uit ons jasje. We hebben nu de ruimte om ook in België de groei verder door te zetten.
Investeren in mensen
Niet alleen in panden wordt geïnvesteerd, maar vooral ook in mensen. Onze mensen maken immers het succes van ZIGT. Er staan al vacatures uit voor uitbreiding van de studio en de research & intelligence afdeling. En op korte termijn wordt verder geïnvesteerd in de capaciteit van de klantenteams en in digitaal specialisten. Eigenlijk zijn we gewoon altijd op zoek naar mensen met een ondernemend DNA.
Met veel ambitie aan de slag voor onze klanten
Als nieuwe klanten hebben we onlangs Coolblue en Mediacollege Amsterdam mogen verwelkomen. Coolblue adviseren en ondersteunen we bij de landelijke campagnes op onder meer tv en radio. Mediacollege Amsterdam helpen we meer leerlingen naar de open dagen te krijgen. Met succes; de eerste open dag sinds onze samenwerking was vorige week en het was direct de best bezochte ooit. We zijn zo aan het begin van het jaar alweer druk bezig met de doelstellingen van onze klanten en vooral aan het verder bouwen van de merken waar we voor werken. Dat is wat we leuk vinden en dat is waar we sterk in willen zijn en blijven.
Hartelijke groet,
Rogier Bruggeman, algemeen directeur Mediabureau ZIGT