Bladenparade
13-10-2014

Nieuwe campagne:
Bladenparade

De Bladenparade start vandaag voor het tweede jaar op rij. Dit is een initiatief van tijdschriftuitgevers, retailers en distributeurs. Tijdens de campagneperiode wordt een gratis kraskaart verstrekt bij veel tijdschriften en in de filialen van AKO, Bruna, Primera en The Read Shop. Met de kraskaart kan tot 100% korting op een tijdschrift worden verkregen. Alle Nederlandse tijdschriften welke verkrijgbaar zijn bij de genoemde retailers doen hieraan mee.

Campagne

Deze promotie heeft als doel om tijdschriften nadrukkelijk onder de aandacht te brengen bij de consument. Voor de retailers genereert het daarnaast traffic naar de winkels. De Bladenparade wordt aangejaagd in meer dan 70 publiekstijdschriften, online op de sites van de uitgevers en deelnemende retailers, op de winkelvloer en in huis-aan-huis folders. ZIGT heeft geadviseerd om de Bladenparade verder via radio en buitenreclame kenbaar te maken. In week 44, de laatste week van de actie, wordt er via abri’s opgeroepen om de kraskaart in te leveren. Met Exterion en Centercom is een zorgvuldige locatielijst samengesteld waarbij de abri’s binnen 300 meter van een vestiging van de AKO, Bruna, Primera of Read Shop staan.