
Aan de weg timmeren
Bouwen met Hornbach
ZIGT helpt graag bij het (uit)bouwen van een merk. Een goed voorbeeld daarvan is bouwmarkt Hornbach. Alles bij Hornbach ademt bouwen: uiteraard de bouwmarkt zelf, maar ook de manier waarop zij met hun bedrijf en merk bezig zijn. Alles klopt. Zo zijn ze met inmiddels ruim 50.000 artikelen de grootste online bouwmarkt, wordt in februari hun 12de vestiging geopend in Amsterdam en zijn zij de eerste met een ‘drive in’ concept. Alles voor de klant. Naast diverse OOH formaten op strategische locaties rond de vestigingen hebben wij samen met bureau Raul & Riguel in december een mooie outdoor-kerstcampagne opgezet. Het concept van de OOH uitingen is ontwikkeld door ZIGT Studio.
In een vijftal steden werden sneeuwpoppen geplaatst, bezoekers werden opgeroepen een selfie te maken met de sneeuwpop en de vermelding #smeltbaar. De vele inzenders maakten kans op een LED sneeuwpop, die natuurlijk #onsmeltbaar is. Deze guerilla actie was zeer succesvol, zowel in media-aandacht als in social engagement.
Lees ook: Onsmeltbaar en lacht altijd!