Clear Channel Hillenaar introduceert Digital Inner City in Amsterdam
01-04-2016

Digital Inner City
Clear Channel Hillenaar introduceert Digital Inner City in Amsterdam

Buitenreclame-exploitant Clear Channel Hillenaar introduceert een premium Digital Out of Home Abri netwerk in het centrum van Amsterdam. Het ‘Digital Inner City’ netwerk bestaat uit 50 digitale schermen en wordt begin mei 2016 gelanceerd. De digitale panelen zijn gepositioneerd nabij drukbezochte locaties in hartje Amsterdam zoals De Bijenkorf, Museumplein, Leidseplein, Westerpark, P.C. Hooftstraat, Waterlooplein en Rembrandtplein.

Met de uitrol van dit premium digitale netwerk versterkt Clear Channel haar digitale propositie. Na het lanceren van het Digital Billboard in Amsterdam en twee Digitale Reclamemasten op high traffic locaties in Amsterdam en Rotterdam, speelt Clear Channel met dit digitale Abri netwerk in op de groeiende vraag naar Digital Out of Home. Net zoals bij de andere digitale media kan de adverteerder kiezen voor zichtbaarheid in een gedeelde loop of voor ‘Full Ownership’, waarbij een campagne gedurende één dag exclusief te zien is. De digitale panelen zijn zowel selectief als in een netwerk in te zetten.

Mediabureau ZIGT, Pauline Kamphuis