Eerste samenwerking van Kyocera Document Solutions en ZIGT
23-02-2015

TASKalfa multifunctional
Eerste samenwerking van Kyocera Document Solutions en ZIGT

Begin 2015 is Kyocera Document Solutions Nederland klant geworden bij ZIGT. Afgelopen week is de eerste campagne gestart als resultaat van deze samenwerking, waarin de nieuwste TASKalfa multifunctional centraal staat als kostenbesparende oplossing voor het optimaliseren van werkprocessen. ZIGT heeft de mediastrategie opgesteld, de inkoop verzorgd en ZIGT Studio heeft het online materiaal inclusief een actiewebsite ontwikkeld.

Over Kyocera en de TASKalfa 755ci serie

De missie van Kyocera Document Solutions Nederland is om de zakelijke klanten in Nederland volledig te ontzorgen door het leveren van hardware en softwareproducten, service en diensten in de vorm van documentoplossingen. Hiermee wordt de klant kwaliteit, betrouwbaarheid en continuïteit gegarandeerd.

De TASKalfa 755ci serie is speciaal ontwikkeld om met gemak grote afdrukvolumes in kleur te produceren. De machines hebben acht verschillende papierbronnen, een intuïtief kleurentouchscreen en er kan gebruik worden gemaakt van EFI Fiery-controlling. Oftewel, een complete multifunctional die de werkprocessen kan optimaliseren. Er kan tevens direct worden gescand naar software van o.m. Unit 4, AFAS en Exact.

De campagne

De doelstelling voor deze campagne is het genereren van traffic naar www.scannennaar.nl, alwaar een aanvraag voor meer informatie kan worden gedaan door bedrijven voor wie de TASKalfa een goede oplossing is. Na een uitgebreide doelgroepanalyse is er gekozen voor de inzet van digitale media in combinatie met radio. De campagne is te horen op NPO Radio 1, 2 en 3FM, Radio 538, Radio 10, Sublime FM en Radio Veronica. Tevens wordt digitale radio ingezet via The Media Exchange.

Voor de online inzet is gekozen voor een persoonlijke benadering, omdat er een uitgebreid beslissingstraject plaatsvindt voor de aanschaf van de multifunctional. Er wordt onder meer gebruik gemaakt van Inpage video en mailings. Voor de online inzet heeft ZIGT Studio zowel de actiepagina als de banner- en videoproductie ontworpen.

Mediabureau ZIGT, Maryse van den Hurk