Feenstra kiest voor mediabureau ZIGT
10-10-2016

It's getting hot in here
Feenstra kiest voor mediabureau ZIGT

Feenstra heeft onlangs een bureau-oriëntatie gehouden en daaruit is een samenwerking met mediabureau ZIGT voortgekomen.

Vandaag start Feenstra haar campagne ‘Zorgeloos wonen’. Feenstra is met name bekend van installatie, service en onderhoud van cv-installaties, maar zij biedt nog veel meer producten en diensten aan om ervoor te zorgen dat mensen veilig, gezond en comfortabel kunnen wonen.

Dit alles komt aan bod in de nieuwe campagne. Feenstra zal – voor het eerst! – op TV te zien zijn met een door Lukkien geproduceerde  commercial. Hierin spelen de eigen vakmannen van Feenstra een hoofdrol.  De TV inzet wordt opgevolgd door radio en ook online zal Feenstra zichtbaar zijn. ZIGT is verantwoordelijk voor de mediastrategie, -planning, inkoop en het realtime monitoren van de effecten van de campagne.

“Feenstra heeft voor ZIGT gekozen omdat de aanpak van het bureau en haar bijzondere transparantie aansprak. Niet de traditionele wijze van advies geven, maar Feenstra in staat stellen om ook rechtstreeks de gesprekken aan te gaan met diverse media, om vervolgens samen te  kijken naar de beste mogelijkheden.” 

Michiel Pennings, Manager Marketing & Communicatie

Over Feenstra

Sinds 1947 actief. Met meer dan 1.300 medewerkers beheert, verzorgt en onderhoudt Feenstra een sterke klantenbasis die bestaat uit meer dan 800.000 Nederlandse huishoudens, met name individuen en woningcorporaties. Met het uitgebreide netwerk aan vestigingen heeft Feenstra een dienstverlening die 24 uur per dag, 7 dagen in de week voor u klaar staat.