Hot Pink Media heeft er zin in!
21-10-2015

Door een roze bril kijken
Hot Pink Media heeft er zin in!

Hot Pink Media, het mediachannel voor grote bloggers en sponsored content in met name fashion en beauty heeft ons gisteren geinfomeerd over de nieuwste ontwikkelingen binnen het bedrijf. Hot Pink Media is groot geworden met bloggers als: Serena van Beautylab, Nikkie van Nikkietutorials en Aranka van Fitgirlcode. Bloggers die maandelijks miljoenen volgers aan zich weten te binden met persoonlijk nieuws over beauty, fashion en lifestyle. Minder bekend zijn de kleinere channels zoals het Moederchannel met kindjeopkomst.nl als grootste titel en het Fitchannel met Fitdutchies als grootste titel.

Bij bloggers en wat zij voor adverteerders kunnen betekenen heeft u vast wel een beeld. Hot Pink Media doet echter meer dan dat; naast de inmiddels standaard advertorials investeert en groeit Hot Pink Media ook in Social Media Advertising, events, merkactivatie en creatie.

Nieuw in het schap zijn de mannentitels. Hiervoor is zelfs een eigen label opgestart: Blue Steel Media met een actief mannen-netwerk. Grote titels uit dit portfolio zijn gay.nl, prutsfm.nl en entoen.tv. Een echt mannen-netwerk gericht op uitgaan, muziek en lifestyle. Voor een adverteerder van mannenluchtjes, auto’s of gadgets zeker een netwerk om niet te vergeten. Naast het mannen-netwerk is Hot Pink Media inmiddels ook in België groot aan het worden. Ook onze zuiderburen zijn groot fan van Beautylab, maar een titel als Belmodo.tv doet het ook erg leuk.

Hot Pink Media claimt dat de advertorials op de blogs niet worden verwijderd na de campagne-periode. Geen unieke strategie, wel een belangrijke dubbelcheck waard bij de concurrent. Onze ervaring leert namelijk dat het verwijderen van blogs niet op frequente basis meer gebeurd.

Van de commerciele posities werkt de De HTML-slider het beste, een gegarandeerde Click Trough Rate (CTR) van 1% is wél uniek van Hot Pink Media. En naast garantie op aantal klikken, kunnen er ook afspraken gemaakt worden over de kwaliteit van de klikken.

Online advertising en sponsored content is waar Hot Pink Media groot mee is en blijft, maar ook offline is Hot Pink Media aanwezig: met een brandstore in de Kalverstraat met mogelijkheden tot volledige branding van de winkel en een apart PR-ruimte boven de winkel.

Voor meer informatie zie hier de tariefkaart en link naar de b2b website.

Mediabureau ZIGT, Maryse van den Hurk