Interbest breidt digitale reclamemasten uit
09-10-2014

Best netjes
Interbest breidt digitale reclamemasten uit

Per oktober 2014 breidt Interbest haar portfolio opnieuw uit met een digitale mast. Met de oplevering breidt Interbest haar digitale netwerk uit naar zeven locaties.

Het nieuwste digitale scherm is 100m² en staat langs de A12 tussen Den Haag en Utrecht. Volgens Interbest wordt nu al het verkeer tussen- en naar de grote steden in de Randstad bereikt (bron: Tom Tom). Het digitale Randstad netwerk realiseert 10,2 miljoen contacten per twee weken (bron: NDW, Nationale Databank Wegverkeersgegevens) en bestaat uit de volgende locaties:

  • Utrecht Knooppunt Lunetten A12/A27
  • Zoetermeer Zevenhuizen A12
  • Schiphol A4
  • Amsterdam Ring A10
  • Rotterdam Van Brienenoordbrug A16
  • Delft TU A13
  • Amersfoort Knooppunt Hoevelaken A1/A28
Interbest nieuwe locaties

Voordelen digitale reclamemasten

Interbest is al in 2012 begonnen haar toplocaties te digitaliseren. Door een hoge pixeldichtheid (P16) en het gebruik van SMD Led, zijn de schermen extra scherp en helder. Daarnaast kan de helderheid van de digitale schermen worden aangepast op ieder moment van de dag. Op korte termijn wordt het aantal digitale schermen uitgebreid naar 10.

Directeur Meindert van den Heuvel: ‘Digitale schermen bieden een waanzinnige flexibiliteit. In vorm, inhoud en timing. Adverteerders kunnen zelf 24/7 hun content via hun mobiel (of ieder ander scherm) in 3 klikken aanpassen. We hebben advertenties gehad die alleen boven de 20°C te zien waren, of alleen tussen 12-14u, online campagnes die ´live´ werden uitvergroot, koppelingen met Facebook en andere externe data. Kortom, het is een manier om slimmer en spraakmakender voor een groot publiek te adverteren.’