Klanttevredenheidsonderzoek ZIGT van start
15-04-2015

Tweejaarlijks onderzoek
Klanttevredenheidsonderzoek ZIGT van start

Op 7 april is ons eigen klanttevredenheidsonderzoek weer van start gegaan. Met dit tweejaarlijkse onderzoek verkrijgen we inzicht in de tevredenheid van onze klanten over de dienstverlening van ZIGT. Zo kunnen wij onze diensten nog beter afstemmen op de wensen en verwachtingen van jou als klant!

Onze klanten hebben inmiddels een deelnameverzoek ontvangen. Zodra de resultaten bekend zijn, zullen wij de belangrijkste resultaten delen op de site.

Bij elke organisatie is het van belang dat klanten met een tevreden gevoel zaken doen. Hieronder dé redenen waarom een klanttevredenheidsonderzoek van belang is:

  • Je laat zien dat de klant centraal staat en dat zijn mening belangrijk voor jou is.
  • Als er ontevredenheid is onder de klanten, zal dit naar boven komen en kan dit verbeterd worden.
  • Binnen de eigen organisatie zal er ook nagedacht worden over de klanttevredenheid en daardoor zal de organisatie klantgerichter worden.
  • Positieve resultaten kunnen worden gebruikt voor marketing of PR-doeleinden.

Wil jij ook weten hoe jouw klanttevredenheid ervoor staat? Neem contact op met ZIGT.

Mediabureau ZIGT, Isabelle Timmermans