Kleertjes.com gaat samenwerking aan met ZIGT
28-06-2018

Wat trek je ze morgen aan?
Kleertjes.com gaat samenwerking aan met ZIGT

Vorige week is de campagne van Kleertjes.com van start gegaan. De Etailer speelt met de campagne in op het dilemma waar ouders dagelijks mee worstelen: Wat trek je ze morgen weer aan…?

Voor media-advies, -inkoop en -optimalisatie koos Kleertjes.com voor ZIGT. Siad Awwad van Kleertjes.com: “Onze doelstellingen sluiten goed aan bij de expertise van ZIGT en zij hebben ons geholpen om de case ook financieel goed te onderbouwen”. Rogier Bruggeman, directeur bij ZIGT: “Wij hebben veel ervaring met branding voor e-commerce partijen. Onze expertise en transparantie in omzet gestuurde media-inzet kunnen we goed toepassen voor Kleertjes”. Door de merkontwikkeling te monitoren en real-time data te verzamelen over het effect van media op sales kunnen we de inzet continu optimaliseren.

De campagne wordt uitgezonden op TV, online kanalen en radio.