Marktplaats in zee met mediabureau ZIGT
08-02-2016

Nieuwe klant
Marktplaats in zee met mediabureau ZIGT

Marktplaats heeft na een mediabureau-oriëntatie gekozen voor mediabureau ZIGT. Vanaf 1 februari verzorgt ZIGT mediastrategie, -planning en –inkoop en zal ZIGT samen met Databay en Marktplaats zorgen voor optimalisatie van campagnes. De eerste campagne die door ZIGT is gepland gaat deze week live op TV, radio en online en focust op de categorie auto’s binnen Marktplaats. Het creatieve concept is afkomstig van N=5.

Maaike Bakker; Manager Marketing Communicatie en vanuit Marktplaats verantwoordelijk voor de bureau-oriëntatie: “Wat ons heeft overtuigd van de keuze voor ZIGT is hun data-gedreven manier van werken in combinatie met hun enthousiasme en no-nonsense karakter. Dat maakt dat ZIGT past bij zowel ons merk als onze marketingstrategie”.

Veroni Engelhart; Media Director bij ZIGT: “Marktplaats is een prachtig merk dat heel Nederland kent. De doelstellingen van Marktplaats bevatten een sterke gedragscomponent en sluiten aan bij ons streven naar volledige transparantie en voorliefde voor data. Samen met de bestaande bureaupartners van Marktplaats willen we zorgen dat effectiviteit en efficiëntie nog meer hand in hand gaan. Wij hebben er zin in!”

Over Marktplaats

Marktplaats ontvangt maandelijks 7,3 miljoen unieke bezoekers en daarmee is het de grootste online handelsplaats van Nederland. Per dag worden circa 350.000 nieuwe advertenties op de site geplaatst, waarbij particuliere en zakelijke aanbieders zorgen voor een groot en gevarieerd tweedehands en nieuw aanbod.