
Back to school
Mediabureau ZIGT aan de slag voor Mediacollege Amsterdam
Het Mediacollege Amsterdam heeft na een bureau-oriëntatie gekozen voor een samenwerking met mediabureau ZIGT om onder meer de open dagen aan te jagen en leerlingen te overtuigen van een vervolgopleiding bij het Mediacollege.
Simon van Rees, Manager Marketing & Communicatie bij het Mediacollege over de keuze: “Als opdrachtgever werden we door ZIGT geprikkeld om meer gebruik te maken van digitale mogelijkheden. Leuk om weer met nieuwe media te experimenteren!”
“ZIGT heeft een sterke ervaring in het samenwerken met scholen en werven van studenten. Als mediabureau is het extra leuk als je jongeren kan en mag werven om een opleiding te doen die daarna zorgt voor instroom van het mooie mediavak in de breedste zin van het woord! We zijn er dan ook trots op dat we het Mediacollege hiermee mogen helpen.”, aldus Rogier Bruggeman, directeur van ZIGT.
Momenteel loopt de eerste campagne voor de open dag op 18 januari. Middels een combinatie van traditionele en digitale buitenreclame, online en social inzet en via Spotify worden zowel de jongeren als hun ouders bereikt in het verzorgingsgebied. Alle creatie is door het Mediacollege zelf verzorgd. De audiospots zijn zelfs door de studenten gemaakt.
Mediabureau ZIGT, Roos van Hooff