NIBC Bank kiest voor mediabureau ZIGT
24-06-2016

Think Yes
NIBC Bank kiest voor mediabureau ZIGT

NIBC Bank heeft onlangs een bureau-oriëntatie gehouden en daaruit is een samenwerking met mediabureau ZIGT voortgekomen.

Vandaag start er een verdiepingscampagne op het eerder geïntroduceerde ‘Think Yes’ waarin drie proposities van de zakenbank nader zullen worden uitgelicht. Eén daarvan is NIBC Markets, dat voortvloeit uit de overname van SNS Securities. De door reclamebureau ARA ontwikkelde campagne start vandaag op de achterpagina van het FD en zal de komende tijd verder worden uitgerold via radio, online, print en op RTLZ. ZIGT is verantwoordelijk voor de mediastrategie, -planning en inkoop, alsmede de campagne-effectmetingen.

Rogier Bruggeman, directeur van ZIGT: “NIBC Bank heeft net als wij transparantie hoog in het vaandel staan en er was gelijk een goede klik. ZIGT heeft veel ervaring met BtoB merken en we zijn er trots op dat we deze ervaring ook voor NIBC Bank kunnen inzetten”.