Beter Horen
08-10-2014

Nieuwe campagne:
Beter Horen

Deze week start de nieuwe campagne van Beter Horen met het centrale thema ‘Beter horen begint met Beter Horen’. Met deze campagne wil Beter Horen haar onderscheidende positie in de markt op een eerlijke en open wijze benadrukken naar de verschillende doelgroepen.

Over Beter Horen

Beter Horen is dé hoorspecialist van Nederland met ruim 250 eigen winkels en serviceadressen. Zij wil de beste hoorzorg begrijpelijk, bereikbaar en betaalbaar houden voor iedereen. Om dit uit te dragen staan de verhalen en ervaringen van bestaande klanten van Beter Horen centraal in de huidige campagne.

Campagne

Naast de mediastrategie en –planning is ZIGT betrokken geweest bij de creatie van een speciale actiewebsite waarop alle verhalen te raadplegen zijn. Daarnaast heeft ZIGT Studio diverse bannerformaten geproduceerd die worden ingezet bij de online campagne. In de eerste fase wordt het campagnethema gelanceerd in de provincies Zuid-Holland, Utrecht en Overijssel via brede online media, regionale dagbladen en huis-aan-huis bladen. In een later stadium volgen abriposters, online video en folderverspreiding.