Le Sud tuinmeubelen van Blokker en Leen Bakker
03-04-2015

Nieuwe campagne:
Le Sud tuinmeubelen van Blokker en Leen Bakker

Deze week is de Blokker Holding een campagne gestart voor het nieuwe tuinmeubelmerk Le Sud, welke verkrijgbaar is bij de winkelketens Leen Bakker en Blokker. ZIGT is gevraagd om de offline mediastrategie te verzorgen.

Over Le Sud

Le Sud is speciaal ontwikkeld voor levensgenieters, die het maximale uit het voorjaar en de zomer willen halen. Gezellig samen met familie hangen op de loungebank met een hapje en een drankje of een zomerse barbecue met vrienden aan de tuintafel. Lekker genieten van een vrij moment met een boek in een relaxte tuinstoel. Le Sud biedt het allemaal. Bovendien zijn de tuinmeubelen duurzaam geproduceerd, betaalbaar geprijsd en volgens de laatste tuintrends ontworpen.

De campagne

Het concept en de creatie van de campagne zijn gerealiseerd door het team van Mr. Brand. ZIGT heeft geadviseerd om de campagne, naast de inzet van eigen printmiddelen zoals de folder van Leen Bakker en Blokker, zichtbaar te laten zijn op TV en radio. De commercial kent een sterk auditief karakter en blijft daardoor snel hangen. Elke week wordt het laatste deel van de commercial gewijzigd met een specifieke aanbieding. De spot is te zien op de zenders van NPO en RTL en te horen op o.m. de zenders van NPO, Q-music, Sky Radio en de regionale zenders van ORN. Het online deel van de campagne is verzorgd door de e-commercetak van Blokker Holding: Nextail.

Rogier Bruggeman
Rogier Bruggeman
Directeur / Managing Director