Waterschap Amstel, Gooi en Vecht
09-09-2014

Nieuwe campagne:
Waterschap Amstel, Gooi en Vecht

Hoe bijzonder is het dat we op zeeniveau kunnen wonen? Waterschap Amstel, Gooi en Vecht vertelt er meer over in de campagne die deze week van start gaat.

Over Waterschap Amstel, Gooi en Vecht

Dit waterschap is verantwoordelijk voor het zuiveren van afvalwater, veilige dijken, goede doorgang van vaarwegen, het waterpeil en de kwaliteit van het oppervlaktewater in het stroomgebied van de Amstel, de Vecht en in het Gooi. Alle uitvoerende werkzaamheden worden verricht door Waternet.

Opdracht

Met deze campagne wil het waterschap inwoners bewust maken dat het bijzonder is dat we in dit gebied veilig onder zeeniveau kunnen wonen. De rol van het waterschap wordt toegelicht, in aanloop naar de waterschapsverkiezingen die in maart 2015 zullen plaatsvinden. Op Allesonderwater.nl is meer informatie te vinden. In de campagneperiode beogen we zoveel mogelijk mensen uit de regio te informeren. Daarom is gekozen voor een multimediale inzet.

Waterschap Amstel, Gooi en Vecht

Bij JCDecaux, Exterion Media en Clear Channel Hillenaar worden zowel reguliere abri’s als volledig bestickerde bushokjes ingezet om dit thema onder de aandacht te brengen. Daarnaast worden in Amsterdam zuilen ingezet. Online worden opvallende, impactvolle formaten ingezet op onder andere Parool.nl (desktop en mobiel), Marktplaats.nl, Gooi-en Eemlander en het Google Display Netwerk. De online inzet wordt aangevuld met take-overs op diverse mobiele websites of mobiele apps via Widespace. Deze take-overs worden op Metro.nl, Sp!ts.nl, tvgids.nl, weerplaza.nl en weeronline.nl ingezet. Waar mogelijk worden ook HTML5 banners ingezet zodat de uitingen ook op mobiele devices optimaal zichtbaar zijn.

ZIGT Studio heeft in samenwerking met De Zware Jongens deze banners geproduceerd. De Zware Jongens hebben tevens het creatieve concept en de overige on- en offline uitingen ontwikkeld.