Nieuwe klant: Alan Red
02-04-2015

Italiaans modemerk
Nieuwe klant: Alan Red

Het Italiaanse modemerk Alan Red heeft na een bureau-oriëntatie voor de introductie van een nieuwe mannenondergoedlijn gekozen voor samenwerking met ZIGT. De campagne is momenteel te zien op o.m. Discovery, National Geographic, Comedy Central, History, Sport 1, 13th Street en Syfy. Zowel met een commercial als met billboarding. Daarnaast draait de commercial ook online op diverse videonetwerken en is deze te zien op grote LED-schermen van Ngage in de binnensteden van o.m. Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Den Haag alsmede op de grote NS-stations.

Over Alan Red

Alan Red is het merklabel van het Italiaanse Magir Company. Magir is opgericht in 1940 in Varese, vlakbij Milaan. Heel lang heeft het bedrijf T-shirts, Polo’s en truien geproduceerd voor bekende merken, totdat het in 1996 het eigen label Alan Red heeft opgericht. Enkele jaren na de start van het label is Magir in Nederland één van de grootste leveranciers van basic t-shirts geworden.

Dit jaar introduceert Alan Red een nieuwe boxershortlijn met Silver Ion technologie, wat zorgt voor meer hygiëne en vriendelijker is voor de huid. De producten van Alan Red zijn verkrijgbaar bij o.m. V&D, de Bijenkorf en veel gespecialiseerde winkels en webshops.

Billboardadaptie door ZIGT Studio

Het is voor het eerst dat Alan Red in Nederland op TV te zien is. Het materiaal is in Italië ontwikkeld en de Nederlandse billboardadaptatie is verzorgd door ZIGT Studio.