Nieuwe tijden vragen om nieuwe inZIGTen
05-05-2020

Dossier Covid-19
Nieuwe tijden vragen om nieuwe inZIGTen

We kunnen er niet omheen. De corona-crisis heeft ons vak van de ene op de andere dag op z’n kop gezet. Sommige adverteerders gaan volle kracht vooruit. Maar veel adverteerders lijken hun adem in te houden en lijken te wachten tot de wereld weer terugkeert naar normaal. Maar wat als die normaal anders is dan wij denken? We weten uit ervaring dat crises altijd iets veranderen. Die brengen altijd een ‘nieuwe normaal’.

Dus wat kunnen we dan nu leren van een situatie zoals we die nog nooit hebben meegemaakt? Wij zijn de onderzoeken ingedoken die nu overal in de mediawereld opduiken. En we zijn onze eigen data ingedoken. We hebben gekeken naar wat nu werkt en wat niet. Wat is er veranderd aan het mediagedrag van de Nederlandse consument?

Wij hebben er een infographic van gemaakt die een overzicht geeft van het veranderende gedrag. En die inzichten geeft die onze klanten hopelijk kunnen helpen om weer een beetje vooruit te kunnen kijken. Dus download de infographic en als het stof tot nadenken geeft… bel ons, dan kunnen we er samen over verder praten. Over wat het voor jouw specifieke merk en situatie kan betekenen.