NVD – Dieet dit Dieet dat
16-01-2016

Avocadeau
NVD – Dieet dit Dieet dat

Sinds deze week is de campagne gestart van de Nederlandse Vereniging van Diëtisten (NVD) voor hun platform ‘Dieet dit Dieet dat’Een platform waar je niet alleen meer kennis kunt opdoen over voeding, maar ook over de diëtist in de breedste zin van het woord.

Met de campagne spelen zij in op de bewustwording van het werk van een diëtist. Niet alleen thema’s als overgewicht en sporten komen aan de orde, maar ook ziektebeelden als: diabetes en voedselallergieën.

Voor deze campagne heeft ZIGT gezorgd voor de mediastrategie en verdere uitrol qua planning en inkoop. De inzet betreft een radiocampagne op de zenders NPO Radio 1 en NPO Radio 2, aangevuld met online bannering via GDN en RTB. Ter opvanging van het zoekverkeer van o.a. de luisteraars van de radio spots, heeft ZIGT ook geadviseerd om SEA in te zetten ter ondersteuning. Het doel van deze campagne is om zoveel mogelijk bezoekers naar hun website te realiseren. Een start van een mooie campagne waar de diëtist goed in het zonnetje wordt gezet.

Mediabureau ZIGT, Lousa Hsu