Restyling Holland Herald
16-06-2014

Come fly away with me
Restyling Holland Herald

Het inflight magazine van de KLM, Holland Herald, ligt sinds mei vernieuwd in de vliegtuigen. De tweede editie is inmiddels uitgebracht en het ziet er stijlvol uit.

Na 48 jaar is het oudste inflight magazine van Europa, gelanceerd in 1966, na een pitch overgestapt van MediaPartners Group naar G+J Custom Content. Er is voor G+J gekozen vanwege een ‘brand fit’ met de organisatie en het feit dat zij mee kunnen groeien in de toekomstplannen die KLM heeft voor onder andere content sharing.

Directeur Petra Schuttel noemt het magazine eigentijds en sophisticated. Zij geeft aan dat G+J het klassieke inflight magazine de allure van een publiekstijdschrift heeft gegeven. Om dit te bewerkstelligen is de nadruk gelegd op visual storytelling door middel van mooie foto’s en innovatieve content.

Een interview met Johan Cruyff, de beste spa’s op een rijtje en tips van locals voor verschillende bestemmingen als New York, Turijn en Toronto vind je in de tweede editie. Hierbij een kleine impressie.

Holland Herald 2014
Holland Herald 2014
Holland Herald 2014