Squla kiest voor ZIGT!
09-12-2019

Saved by the bell
Squla kiest voor ZIGT!

Squla heeft na een mediabureau oriëntatie besloten haar mediabelangen per 1 januari 2020 onder te brengen bij mediabureau ZIGT.

ZIGT wordt verantwoordelijk voor de mediastrategie, planning, inkoop en uitvoering van de ATL campagnes. Daarnaast wordt het realtime dashboard van ZIGT, CTRL, gebruikt om inzicht te krijgen in de effecten van de verschillende mediatypen op de sales.

Anna Kuiper, Strategy Director bij mediabureau ZIGT over de samenwerking: “Van het merk Squla, de groeiambities en de mensen bij Squla kregen wij direct energie. We hebben er veel zin in om samen met Squla en de andere betrokken bureaus deze ambities waar te gaan maken in 2020 en de jaren daarna“.

Caroline Henneman, Head of Marketing & Growth Squla: “Bij ZIGT hadden wij direct een goed gevoel; professioneel, enthousiast en vol energie over ons merk. De juiste partner om ons te helpen de groei die wij voor ogen hebben te realiseren”

Squla is een online oefenprogramma voor thuis met meer dan 70.000 games en quizzen in alle schoolvakken. Voor ieder kind in groep 1 t/m 8, op elk niveau. Voor scholen biedt Squla een gratis login, zodat leerkrachten Squla ook in de klas kunnen gebruiken.

Bij Squla gelooft men dat plezier in leren helpt om dit talent te ontdekken en te ontplooien. Want als kinderen ergens plezier aan beleven, blijft het beter hangen. Daarom verpakken we de lesstof in leuke quizzen en games en belonen we kinderen voor goede antwoorden. Zo blijft leren leuk!