Stichting KidsVitaal
01-10-2014

Nieuwe campagne:
Stichting KidsVitaal

KidsVitaal is deze week gestart met de campagne ‘Gratis bewegen, gewoon doen’. De campagne is een aanpak van Jongeren Op Gezond Gewicht (JOGG) om kinderen en ouders te laten zien dat bewegen en sporten op een alledaagse manier kan.

Over KidsVitaal

Stichting KidsVitaal zet zich in voor een verantwoord eet- en beweegpatroon voor kinderen van 7 tot 12 jaar. De Stichting KidsVitaal bundelt de krachten van mediapartijen en maatschappelijke organisaties om een communicatieve ondersteuning te bieden aan initiatieven die zijn gericht op een gezonde leefstijl van kinderen.

Campagne

De campagne is tot stand gekomen door verschillende bureaus die een belangeloze bijdrage leverden en voor free-exposure zorgden, waaronder ZIGT mediabureau. De campagne loopt in totaal drie weken in oktober op tv, radio en internet. De tv-campagne is te zien bij RTL, BrandDeli, Disney Channels, Ster, ORN en SBS. Daarnaast is een radiospot ingezet bij Q-music, Radio Veronica, 538, Radio 1, 2, 3FM, 100% NL, Classic FM, FunX, Radio 10Gold en Sky Radio. Online zijn banners geplaatst bij de mediapartners, Semilo, Mama Media Group en Young Advertising.

KidsVitaal banner