
Cadeautjes
Trots
1 april bestonden we als mediabureau alweer 15 jaar. Een week na onze verjaardag, die wij met zijn allen hebben gevierd, kregen wij een prachtig cadeau in de vorm van maar liefst twee AMMA nominaties. Eén voor Beste Engagementstrategie die wij voor de Politie hebben ontwikkeld en één voor Mediabureau van het Jaar. Twee jaar geleden ontvingen wij deze laatstgenoemde nominatie ook en dat we nu weer bij de drie best gewaardeerde bureaus horen vervult mij met trots. Ik weet als jurylid voor één van de andere AMMA categorieën dat de competitie pittig is. Als mijn collega-juryleden net zo kritisch zijn als wij waren voor de keuze van media-exploitant van het jaar dan is de nominatie alleen al iets om erg trots op te zijn.
2015 was een uniek jaar waarin bij ZIGT ontzettend veel is gebeurd en stand alone is het een jaar dat eruit springt. In 2015 hebben wij GROEI met hoofdletters geschreven: omzet, mensen en vooral ook klant KPI’s, want daar doen wij het voor. Deze groei is gerealiseerd zonder ook maar één duimbreed af te wijken van onze ‘core values’, waarden die al 15 jaar stand houden en wellicht nu nog meer gelden dan toen. En uiteraard dankzij het vertrouwen van onze klanten, die onze waarden elke dag weer onderschrijven. 19 mei is de uitreiking van de AMMA’s in Theater Amsterdam en daar zijn wij natuurlijk met zijn allen bij. Het thema is “Cum Laude” en dankzij onze nominaties voelen wij ons eigenlijk reeds bekroond, nu nog horen of het echt Cum Laude wordt.