Visma Cloudsoftware presteert maximaal met ZIGT en Gstalt
24-07-2019

Mediacampagne Visma
Visma Cloudsoftware presteert maximaal met ZIGT en Gstalt

Het succes van de Jumbo-Visma wielerploeg is ongekend tijdens de 106editie van de Tour de France. Met al 3 etappezeges, de winst van de ploegentijdrit en Steven Kruijswijk in de top 3 van het klassement lijkt het erop dat dit succes niet meer stuk kan. Maximaal presteren, dat is waar Visma voor staat. En dit wordt ook doorvertaald in de mediacampagne die begin juli van start is gegaan.

Met een door Gstalt ontwikkelde campagne gaat Visma zich als cloudsoftware leverancier voor de publieke en private markt verder positioneren in Nederland. Binnen deze campagne wordt er een visuele link gemaakt met Team Jumbo-Visma omdat dit door veel mensen wordt herkend. Mediabureau ZIGT is verantwoordelijk voor de mediastrategie, -planning en -inkoop.

De basis van de campagne wordt gelegd door een radiocampagne, waarvan de radiocommercials zijn gemaakt door ZIGT Studio.Zoals de wielrenners in de Tour het uiterste uit zichzelf halen om maximaal te presteren geldt dit ook voor prestaties in het bedrijfsleven. Efficiency speelt daar een belangrijke rol in. Verhoogde efficiëntie gaat niet over sneller werken, het gaat om het werken op een andere en vooral slimmere manier. Visma Cloudsoftware helpt daarbij. Hiermee gaan we voor zowel sportief als zakelijk succes!