Voorjaarscampagne Hornbach van start
29-03-2016

Je leeft. Weet je nog?
Voorjaarscampagne Hornbach van start

19 maart is de Voorjaarscampagne van Hornbach van start gegaan. De campagne is gericht op aanpakken. Een oproep de lentekriebels om te zetten in daden. Vanuit niets bouwen naar iets. Terug naar de oorsprong. Toen vakmanschap nog centraal stond. Zoals met klussen. De mens en het materiaal. Samen één. Vol passie en wilskracht van niks naar alles. In elke vezel het leven voelen.

ZIGT heeft de mediastrategie, -planning en uitrol van de campagne verzorgd. ZIGT zal tevens een Brand Track uitvoeren naar de effecten van de campagne. Hornbach is met de “je leeft” campagne tot en met eind april zichtbaar op verschillende TV zenders en rondom de Formule 1 wedstrijden in het bijzonder. Daarnaast is de campagne te zien op snelwegmasten. Online worden pre-rolls en verschillende betaalde (video)posts op Facebook ingezet. In de loop van de campagne zal ook een Facebook Canvas live gaan. De eerste reacties van het Nederlandse publiek zijn positief! Op naar een mooie lente met veel mooie projecten in de Nederlandse tuinen.

Nog meer voelen? http://www.hornbach.nl/jeleeft/
Zie voor het tuinassortiment: http://www.hornbach.nl/tuinassortiment

Mediabureau ZIGT, Lise Donkersloot