Waar zijn de mediabureaus bij de Effies? Eigen schuld of gemiste kans?
17-11-2020

24 Talks
Waar zijn de mediabureaus bij de Effies? Eigen schuld of gemiste kans?

Als we kijken naar de inschrijvingen van de Effies zien we maar bar weinig mediabureaus terugkomen. Is de rol van mediabureaus zo klein of zijn ze te bescheiden? In deze 24talk gaan Rogier Bruggeman, Directeur bij mediabureau ZIGT en zijn collega Joppe Andriessen, Creatief strateeg & Communications Director in gesprek over de rolverdeling tussen Klant, Reclame- & Mediabureau. Waarom zien we het teamwork tussen de drie belangrijkste stakeholders niet terug in de belangrijkste prijs van ons vakgebied? Hoe kunnen ze samen zorgen voor meer Effie waardige campagnes? Bekijk de registratie hieronder.

Het MarketingLive! event bestaat dit jaar uit twee toffe talkshows onder leiding van Maarten Bouwhuis.  Aan de hand van de resultaten van de Grote Marketing Enquête – het jaarlijkse onderzoek van Adformatie en DVJ Insights naar de meest urgente marketingissues – wordt met een panel van topmarketeers stilgestaan bij de uitdagingen voor 2021 en verder.  In het tweede blok gaan we in gesprek de CEO & CMO van Albert Heijn én de  Head of Global Brand bij Philips over hoe zij de komende periode het verschil denken te gaan maken.

Rogier Bruggeman
Rogier Bruggeman
Directeur / Managing Director