ZIGT bouwt verjaardagscampagne Greetz verder uit
31-08-2020

Twee violen en een trommel en een fluit
ZIGT bouwt verjaardagscampagne Greetz verder uit

In samenwerking met ZIGT heeft online verrasplatform Greetz ingehaakt op de verjaardag van Qmusic. Verjaardag is een belangrijk thema voor Greetz en dit stond centraal tijdens de zomermaanden. Om naast de huidige media-inzet een diepere laag aan te brengen met kwalitatieve en impactvolle contacten zijn we opzoek gegaan naar een geschikte branded content samenwerking. De samenwerking met Qmusic heeft niet alleen een zeer goede timing maar zorgt ook voor het bereik bij een zeer waardevolle doelgroep voor Greetz.

Qmusic bestaat vandaag, 31 augustus, 15 jaar en wat is nu leuker om als luisteraar van Qmusic een gratis verjaardagskaart te kunnen versturen naar de zender? Greetz heeft 7 kaarten ontworpen waarmee je Qmusic kunt verrassen. Met een speciale code betaal je alleen voor de postzegel van de kaart.

Marianne Segeler, Manager Brand en Design van Greetz:

“We zijn blij dat ZIGT ons en de jarige Qmusic heeft samengebracht. Die samenwerking bleek een prachtige match. We wensen Qmusic een fantastische verjaardag toe, vol met lieve kaarten van luisteraars.”

Winactie

Wanneer Menno Barreveld een ontvangen verjaardagskaart voorlas in zijn item ‘Menno Barrevelds Brievenbus’, ontving de betreffende luisteraar het Greetz-verrassingspakket bestaande uit een heerlijke taart en 100,- euro Greetz-tegoed. Vandaag, op de verjaardag van Qmusic zelf, mag elke luisteraar die meedoet aan ‘Het Geluid’ een draai geven aan het ‘Q-verjaardagsrad’. Diegene ontvangt ook het Greetz-verrassingspakket.

Tessa Schalk
Tessa Schalk
Media Planner
Marijnke van der Burgh
Marijnke van der Burgh
Media Director
Danielle Crombeen
Danielle Crombeen
Media Consultant