ZIGT in beweging
26-04-2017

Nieuwe collega's
ZIGT in beweging

ZIGT is jaar op jaar groeiende en ook in de afgelopen twee maanden hebben we veel nieuwe gezichten mogen verwelkomen, die we graag even aan jullie voorstellen.

Digital Director

Steven Pieneman mogen we verwelkomen als Digital Director. Hij is afkomstig van Maxus + Helder en heeft daarvoor onder meer bij Starcom, MEC en L’eau gewerkt in diverse digital rollen.

Media Consultants

Sandra van Haaren en Ruben Westendorp zijn begonnen in de rol van Media Consultant. Sandra loopt al een tijdje mee in de mediabureauwereld en zat hiervoor bij UM en Brandconnection. Ruben heeft als marketeer gewerkt bij onder meer Persgroep en Exterion.

Onderzoek

Verder is de afdeling Research & Intelligence versterkt met Koen Hartog en Yvonne Kes, is het Social & Contentteam aangevuld met Ilse van der Meulen en is Dylan Tallane als mediaplanner begonnen. Daarnaast is Ralph Brummelman gestart als administrateur, Nina Schmidt als directiesecretaresse en is Alexander Bekkerin nu werkzaam als Front End Developer bij ZIGT Studio.

Nieuwe rol voor bekende ZIGTers

Bart Helder zal alle klantenteams gaan adviseren en ondersteunen op media-inkoopvraagstukken. In zijn nieuwe rol ligt de nadruk op prijsbeleid, benchmarking, marktontwikkelingen, het begeleiden van auditing procedures en visie op performance based inkoop.

Pauline Kamphuis groeit door naar Media Consultant. Na 5 jaar als mediaplanner bij ZIGT te hebben gewerkt is ze klaar voor de volgende stap, waarbij strategie en advies nog nadrukkelijker onderdeel uitmaken van haar werkzaamheden.

Marcella de Graaf – van Velzen en Michelle Post versterken het Social & Contentteam van ZIGT. Marcella heeft eerder een klantteam geleid waar voor veel klanten social en contentoplossingen werden bedacht. Het is dan ook een logische stap dat ze nu leiding gaat geven aan het Social & Contentteam. Michelle was als mediaplanner actief en gaat nu de rol van Social & Contentspecialist vervullen. Het team is binnen ZIGT verantwoordelijk voor alle werkzaamheden op social media gebied; van het bedenken van strategie, advies geven over advertising, het schrijven van content tot het uitvoeren van community management. Daarnaast werken zij samen met de klantenteams aan branded contentsamenwerkingen met influencers, het organiseren van events voor klanten en word-of-mouthcampagnes.