ZIGT versterkt digitale dienstverlening verder met 5 nieuwe collega’s
08-10-2019

Five what you waiting four
ZIGT versterkt digitale dienstverlening verder met 5 nieuwe collega’s

In de zomer konden we al melden dat er 8 nieuwe collega’s zijn gestart en nu gaan we de herfst in met verdere versterking van onze digitale dienstverlening. We hebben in totaal zes nieuwe collega’s mogen verwelkomen.

Frank Meiland heeft zich sinds september gevoegd bij ZIGT als Head of Display & Programmatic. Frank is hiervoor werkzaam geweest bij IPG Mediabrands als teamlead binnen Super Digital/Cadreon en daarvoor als Programmatic Trader bij Amnet binnen Dentsu Aegis

Ook Luuk Schopenhouer maakt de stap van IPG Mediabrands naar ZIGT en is per 1 oktober aan de slag gegaan als Sr. Social & Content Consultant. Naast bureau ervaring heeft Luuk ook aan klantzijde gewerkt bij o.m. Bose als online community manager.

Bobby de Vries is gestart als Digital Campaign Executive. Hij was hiervoor campaign manager bij Online Nerds en heeft daarvoor bij social techpartijen als The Next Ad en Media Injection gewerkt.

Daarnaast mogen we ook twee starters verwelkomen. Jeanne Oskam is net klaar met haar studie Communicatiewetenschap aan de VU in Amsterdam en start als Social & Content Specialist. Vince Plouvier heeft zijn studie Commerciële Economie afgerond aan de Hogeschool Rotterdam en start later deze maand bij ZIGT als Digital Mediaplanner.

Last but not least heeft ook het administratieve team van ZIGT versterking gekregen in de vorm van   Sem Kuut.

We zijn nog niet klaar met werven, kijk hier voor de vacatures die we nog open hebben staan!