ZIGT verwelkomt Maandag®
02-07-2020

Welkom
ZIGT verwelkomt Maandag®

Na een uitgebreide bureaupitch heeft Maandag®, de detacheerder van de publieke sector, gekozen voor een samenwerking met mediabureau ZIGT. Maandag® bestaat als bedrijf al ruim 30 jaar en is sinds 2008 onder deze naam actief. Er zijn ruim 3.000 professionals via Maandag® in de publieke sector gedetacheerd.

De eerste resultaten van de samenwerking worden medio juli zichtbaar. Om Maandag® en het werken in de publieke sector hernieuwd onder de aandacht te brengen is een grote campagne ontwikkeld samen met Dawn als reclamebureau en ZIGT als mediabureau. ZIGT zal naast mediastrategie, planning en uitvoering van de campagne tevens zorgdragen voor de campagne-effectmetingen en dashboarding.

Juriaan Seveke, Directeur Communicatie bij Maandag®, over de keuze voor ZIGT; “Communicatief is 2020 een belangrijk jaar voor Maandag® en willen we met het merk sterk naar buiten gaan treden. Met deze ambitie was het nodig te partneren met een nieuwe mediabureaupartner die past bij onze organisatie, uitdagingen en waarden. Met een aantal bureaus zijn we een pitchtraject ingegaan en er is door alle partijen kwaliteit geleverd. ZIGT blonk uit in de consistente strategie, ervaring op vergelijkbare uitdagingen, transparante werkwijze en klik met ons team en met Dawn. We kijken uit naar een succesvolle samenwerking met alle betrokkenen, die achter de schermen al goed begonnen is”.

“We zijn enorm trots op het feit dat Maandag® voor ZIGT heeft gekozen”, aldus Rogier Bruggeman, directeur bij ZIGT. “Het was een intensief pitchtraject, welke deels in coronatijd en dus via videocalls heeft moeten plaatsvinden. Maar met volle energie zijn we de diverse ronden van deze pitch ingegaan, omdat Maandag® een mooi inspirerend merk is en de uitdagingen die er liggen juist ons hart sneller laten kloppen. En daarnaast werken er ook nog eens hele leuke mensen. We zijn nu volop in de voorbereiding van de eerste campagne, welke over enkele weken niet te missen zal zijn.