ZIGT werkt sinds april met Adform
23-04-2020

Programmatic display en video
ZIGT werkt sinds april met Adform

ZIGT heeft deze maand de contracten getekend met DSP Adform. Dit houdt in dat vanaf heden ZIGT de beschikking heeft over meerdere DSP’s om haar Programmatic display en video campagnes mee in te kopen. Naast Adform werkt ZIGT ook in Google’s DSP DV360.

Iedere DSP heeft zijn voordelen, en om deze reden is ervoor gekozen om naast DV360 ook campagnes in te gaan kopen middels Adform. Naast dat Adform voldoet aan alle criteria waaraan een DSP moet voldoen op de Nederlandse markt, hebben ze een supportteam in Nederland met veel kennis en ervaring. Daarbij hebben ze een sterk algoritme dat adverteerders helpt om de campagnes tegen een optimale prijs in te kopen. Wij kijken uit naar de komende samenwerking.

ZIGT kiest ervoor om zoals gezegd te kunnen beschikken over meerdere DSP’s. De reden dat ZIGT ook inkoopt met de DSP van Google is de data die daarin voorhanden is. Google verzameld en ontsluit een schat aan data van alle gebruikers van de producten van Google. Wat maakt dat zij heel specifiek bepaalde doelgroepen weet te bereiken.

Mediabureau ZIGT – Frank Meiland