ZIGT zorgt voor offline media-invulling campagne CCV Nederland
09-11-2020

Get paid
ZIGT zorgt voor offline media-invulling campagne CCV Nederland

CCV fixt je betalingen: van pinnen tot online. Met 60 jaar ervaring kan je altijd op CCV rekenen. En mocht er toch iets zijn, dan staat ons serviceteam 24/7 voor je klaar. 

Om bovenstaande boodschap te communiceren, heeft CCV een campagne ontwikkeld. Met als doel de totale naamsbekendheid en de sales van pinautomaten en online payments, de betaaloplossing voor webshop en e-commerce transacties, te verhogen. De campagne is gericht op het MKB. ZIGT heeft de above the line media-invulling voor haar rekening genomen.   

Radio

ZIGT heeft CCV geadviseerd om radio in te zetten. Radio is bij uitstek het medium om in korte tijd bereik op te bouwen en de brand- en salesboodschap goed over de bühne te brengen. Zo wordt de naamsbekendheid van CCV verhoogd en de salesdoelstellingen behaald. De radiospot is in twee flights te horen op de radiozenders van Talpa, Radio 1 en 2 en BNR Nieuwsradio, in de periode okt-november. Naast radio is de campagne ook online te zien, via social media, YouTube en digital out of home. Voor de online invulling van de campagne werkt CCV samen met Traffic Builders. ZIGT en Traffic Builders gaan gezamenlijk de campagne evalueren.

Michiel Wintershoven van ZIGT over CCV Nederland als nieuwe klant:
‘Na een kort en intensief pitch-traject heeft CCV Nederland afgelopen augustus besloten om het offline stuk door ons te laten invullen. Met name de inzet van data om de gemaakte mediakeuzes te onderbouwen en de commitment op de te behalen doelstellingen werden met veel lof ontvangen’.

Over CCV

CCV is de expert in betrouwbare betaaloplossingen. Met meer dan 60 jaar ervaring binnen Europa helpt zij grote en kleine organisaties met passende oplossingen. Naast pinapparaten biedt CCV online betaalmodules – optioneel inclusief webshop-  en ook maatwerk in instore en selfservice oplossingen. CCV heeft een leidende positie in haar thuismarkten en is vooral succesvol dankzij de klantgerichte benadering. Zowel direct als in samenwerking met partners.

Michiel Wintershoven
Michiel Wintershoven
Digital Media Director