Zoover kiest ZIGT als mediabureau
08-01-2016

Het is Zoover
Zoover kiest ZIGT als mediabureau

ZIGT wordt verantwoordelijk voor de mediastrategie, -planning, -inkoop en voor de effectmetingen van Zoover.

Vanaf 8 januari wordt de campagne van Zoover gelanceerd. Het concept is afkomstig van FCB Amsterdam. De campagne wordt uitgerold via onder meer TV, radio, buitenreclame en online. Het doel van de campagne is om Zoover stevig op de kaart te zetten. De campagne zal gericht zijn op gezinnen die vroeg in het jaar al hun vakantie boeken. Tot nu toe vervulde Zoover met name de rol van een ‘final check’ voordat men daadwerkelijk ging boeken.

‘Samen met Zoover en FCB hebben we de afgelopen maanden hard gewerkt en toegeleefd naar de start van de eerste campagne, welke voortkomt uit een meerjarenstrategie. We zijn er trots op om een merk met zo’n hoge naamsbekendheid te mogen heractiveren. Niemand kan straks meer om Zoover heen in zijn of haar reisoriëntatie’, aldus Rogier Bruggeman van ZIGT.

Phillipp Goos, CEO van Zoover: ‘We zochten bewust een onafhankelijk mediabureau en hebben in ZIGT een transparante, betrouwbare en creatieve partner gevonden. ZIGT helpt ons niet alleen met het behalen van onze doelstellingen, maar ook met het bepalen en meten daarvan. We zijn zeker dat zij ons, samen met ons reclamebureau FCB, gaan helpen om het merk de komende jaren de glorie te geven die het verdient.’

Het reviewplatform Zoover ontstond in 2005 en was het eerste platform waar vakantieliefhebbers een review konden schrijven over hun vakantie. Reviews van en voor reizigers van hotels, appartementen, campings, vakantieparken, cruises, vakantiehuizen en meer. Op dit moment kent de site meer dan 1,5 miljoen onafhankelijke reviews. Zoover helpt vakantieliefhebbers bij het vinden van de perfecte vakantie.

Mediabureau ZIGT, Jasper Achterberg