Zorg en Zekerheid
19-09-2014

Nieuwe campagne:
Zorg en Zekerheid

Vanavond wordt de nieuwe campagne van Zorg en Zekerheid gelanceerd op tv met een 70 seconden brandfilm op NPO 1, RTL 4 en SBS 6.

Het nieuwe campagnethema ‘Tijd voor elkaar’ zal na de landelijke aftrap op tv met name regionaal in het kerngebied van Zorg en Zekerheid veel zichtbaar zijn. In de driehoek tussen Amsterdam, Den Haag en Utrecht worden onder meer abri’s, billboards, huis-aan-huis en dagbladen en getargete online media ingezet.

Campagne Zorg & Zekerheid

Online video-inzet is een belangrijk onderdeel van de campagne. In een viertal korte video’s wordt dieper ingegaan op de lading die Zorg en Zekerheid aan ‘Tijd voor elkaar’ geeft. Deze video’s zullen in het kerngebied onder meer te zien zijn via Uitzending Gemist, RTLXL, Kijk van SBS, Wegener en YouTube.

Vanaf december zullen de uitingen gericht zijn op het concrete aanbod van Zorg en Zekerheid om en zal ook landelijke tv weer worden toegevoegd. Uiteraard met als doel om zoveel mogelijk nieuwe verzekerden aan zich te binden.

ZIGT is verantwoordelijk voor de mediastrategie, -planning, -inkoop en optimalisatie van on- en offline media. ZIGT Studio heeft daarnaast in samenwerking met Dawn (het reclamebureau dat de campagne heeft bedacht en uitgevoerd) de online campagne-uitingen geproduceerd.