
Ekoplaza, Helsinki en ASUS kiezen voor ZIGT
ZIGT verwelkomt drie nieuwe klanten: biologische supermarktketen Ekoplaza, de stad Helsinki en computerfabrikant ASUS. Deze organisaties kiezen voor ZIGT als strategisch businesspartner voor hun media- & marketingactiviteiten.
Voor Ekoplaza gaat ZIGT o.a. de offlinemedia-activiteiten verzorgen waarmee er verder aan het merk wordt gebouwd. Voor de stad Helsinki gaat ZIGT zowel creatie, mediastrategie als media-inzet verzorgen met als doel diverse doelgroepen te overtuigen Helsinki voor een stedentrip te overwegen. Tot slot mag ZIGT voor ASUS media-advies en media-inzet verzorgen ter promotie van de lancering van hun vooruitstrevende nieuwe laptopmodellen in 2025.
De keuze van deze uiteenlopende merken benadrukt de positie die ZIGT steeds vaker inneemt: die van betrokken en proactieve businesspartner. ZIGT denkt niet alleen mee op strategisch niveau, maar zorgt ook voor de vertaling naar slimme en effectieve uitvoering en creatie.
We zijn trots op het vertrouwen en het bevestigt onze aanpak waarbij we verder kijken dan alleen media. Samen bouwen we niet alleen aan ambitieuze groeidoelstellingen op merkniveau, maar ook op bedrijfsniveau.
Met deze uitbreiding verstevigt ZIGT haar positie binnen de retail-, tech- en reissectoren.
We waarderen de tijd die ZIGT heeft genomen om onze data en website grondig te analyseren. Wat we vooral waardeerden, is dat ZIGT niet simpelweg de door ons gedeelde persona’s volgde, maar zelf een doelgroep koos en deze keuze onderbouwde met inzichten uit de Nederlandse markt. De presentatie van ZIGT was persoonlijk, creatief én met een vleugje humor, en dat past bij Helsinki.