Ontdek hoe Temu, Shein en Alibaba Europa veroveren met lage prijzen, slimme apps en een strategie die traditionele retail uitdaagt.
Elk jaar onderzoekt Netwerk Mediawijsheid hoe jonge kinderen media gebruiken en hoe ouders daar mee omgaan. Ik neem je mee langs de belangrijkste resultaten van dit onderzoek.
Uit het recent gepubliceerde TV-jaarrapport over 2024 van Screenforce blijkt dat de kijktijd afneemt, maar laat ook zien dat deze daling stabiliseert en dat Gen-Z streaming-TV gebruikt om te ontspannen.
Recent publiceerde Deloitte in opdracht van VIA Nederland het jaarlijkse Digital Advertising Spend-rapport 2024. Hier lees je de belangrijkste punten.
Lange tijd was zichtbaarheid dé standaard in online advertising. Maar als marketeer willen we natuurlijk niet alleen pixels op een scherm, maar aandacht van onze doelgroep. Wat is de heilige graal?
Het ‘NMO Mediatrends 2024’-rapport brengt de nieuwste cijfers in kaart: van streaming en podcasts tot online nieuws en social media. Wat zeggen de data over ons mediagebruik? En welke trends bepalen de toekomst? Marnienke zet de belangrijkste inzichten voor je op een rij.