
Een commerciële aanpak voor organisaties zonder winstoogmerk.
Bij ZIGT werken we voor een breed scala aan goede doelen, waarbij we maximale impact maken met vaak beperkte budgetten.
Wat we doen
ZIGT ondersteunt bij elk vraagstuk waarin inzicht het verschil maakt. Denk aan:
- Slimme strategie: wie is de doelgroep en hoe bereik je deze het beste? We helpen goede doelen met aan de juiste mediamomenten om zo veel mogelijk donateurs te werven. Daarnaast weten wij alles over het toepassen van duurzaam adverteren, digi-toegankelijkheid en meer relevante onderwerpen met een maatschappelijk uitgangspunt.
- Maximaliseren en optimaliseren van budgetten: met een beperkt budget wil je een mediapartner die precies weet hoe dit het beste inzet. Wij houden je kosten laag en zorgen voor een groter bereik, zonder extra kosten door bijvoorbeeld Google Ad Grants.
- Benchmark analyses en toepassing: benchmark cijfers van commerciële bedrijven zijn niet altijd relevant voor non-profit organisaties. Bij ZIGT hebben we een rijke database aan benchmarks en learnings, specifiek voor goede doelen.
Bovenal: duidelijke inzichten waar je echt iets aan hebt.
Wat je van ons mag verwachten
- Toegankelijke inzichten: begrijpelijke taal, bruikbare adviezen, slimme inzet van budget.
- Relevante ervaring: pluk de vruchten van onze specifieke kennis op het gebied van non-profit marketing.
- Eerlijke aanpak: 100% onafhankelijk en in jouw belang.
- Persoonlijk contact: altijd een expert die met je meedenkt.