Ook samenwerken aan meer impact?

Contact
(023) 554 06 50
ZIGT

Services

  • Paid Media
  • Strategy & Insights
  • Design & Technology

Solutions

  • Arbeidsmarktcommunicatie
  • Branding
  • Charity
  • E-commerce
  • Leadgeneratie
  • Performance
  • Retail
  • Sustainable Advertising

ZIGT

  • Actueel
  • Contact
  • Drupal
  • AVG
  • Nieuwsbrief
  • Over ons
  • Toegankelijkheidsverklaring
  • Werken bij

Footer

  • Algemene voorwaarden
  • Algemene inkoopvoorwaarden
  • Verwerkingsverantwoordelijken
  • Cookies
  • Disclaimer
  • Privacy
Ga naar hoofdinhoud
  1. Home
  2. Solutions
  3. Charity

Maximale impact voor goede doelen

Een commerciële aanpak voor organisaties zonder winstoogmerk.

Bij ZIGT werken we voor een breed scala aan goede doelen, waarbij we maximale impact maken met vaak beperkte budgetten.

Wat we doen

ZIGT ondersteunt bij elk vraagstuk waarin inzicht het verschil maakt. Denk aan:

  • Slimme strategie: wie is de doelgroep en hoe bereik je deze het beste? We helpen goede doelen met aan de juiste mediamomenten om zo veel mogelijk donateurs te werven. Daarnaast weten wij alles over het toepassen van duurzaam adverteren, digi-toegankelijkheid en meer relevante onderwerpen met een maatschappelijk uitgangspunt.
  • Maximaliseren en optimaliseren van budgetten: met een beperkt budget wil je een mediapartner die precies weet hoe dit het beste inzet. Wij houden je kosten laag en zorgen voor een groter bereik, zonder extra kosten door bijvoorbeeld Google Ad Grants.
  • Benchmark analyses en toepassing: benchmark cijfers van commerciële bedrijven zijn niet altijd relevant voor non-profit organisaties. Bij ZIGT hebben we een rijke database aan benchmarks en learnings, specifiek voor goede doelen.

Bovenal: duidelijke inzichten waar je echt iets aan hebt.

meeting

Onze aanpak: slim, eerlijk en op maat

Iedere organisatie is anders, dus werken we nooit met standaardoplossingen. We kijken verder dan de vraag en zoeken naar de echte behoefte achter het vraagstuk. Zo laten wij onze non-profit klanten stralen. Omdat ZIGT volledig onafhankelijk is, hebben wij geen belang bij bepaalde mediakeuzes. Je krijgt dus altijd een eerlijk en objectief advies. Deze mate van transparantie past perfect bij de werkwijze en de behoefte van goede doelen.

Wat je van ons mag verwachten

  • Toegankelijke inzichten: begrijpelijke taal, bruikbare adviezen, slimme inzet van budget.
  • Relevante ervaring: pluk de vruchten van onze specifieke kennis op het gebied van non-profit marketing.
  • Eerlijke aanpak: 100% onafhankelijk en in jouw belang.
  • Persoonlijk contact: altijd een expert die met je meedenkt.

Samen ontdekken waar de kansen liggen?

ZIGT helpt je met de groei van jouw goede doel. Plan vrijblijvend een kennismaking met een van onze specialisten. We laten je graag zien wat inzicht doet.

Foto van Nicky Levinschi

Nicky Levinschi

CEO ZIGT Nederland

Benieuwd hoe we jou
kunnen helpen?

We denken graag met je mee en geven je eerlijk en helder advies.

Plan een kennismaking
(023) 554 06 50
ZIGT
  • Cases
  • Actueel
  • Werken bij
  • Over ZIGT
Contact

Laatste ontwikkelingen

Bekijk alle berichten
Streaming

Amazon en Netflix bundelen krachten binnen streaming-advertising

11 september 2025
A038-thumbnail

Waarom de toekomst van media menselijk blijft

Nieuws
08 september 2025
Native ads op telefoon

Native ads: wat, waarom, wanneer & hoe zet je het in?

Nieuws
01 september 2025
Artikel fomo naar jomo

Van FOMO naar JOMO: Gen Z is kritischer & selectiever op social media [onderzoek]

Nieuws
25 augustus 2025
Video digitale toegankelijkheid

Het belang van digitaal toegankelijke website

Video update
20 augustus 2025
Mensen op plein

Adverteren via de radio: tijd voor een moderne manier van afrekenen

Nieuws
08 augustus 2025
De fusie tussen DPG & RTL: de impact van het medialandschap volgens ZIGT

De fusie tussen DPG & RTL: de impact van het medialandschap

Video update
05 augustus 2025
Header jongerenonderzoek

Het mediagebruik van jongeren anno 2025

Nieuws
17 juli 2025
Teaser native ads artikel

Waarom zouden native ads onderdeel uit moeten maken van de mediamix?

Video update
11 juli 2025

Gerelateerde cases

Bekijk alle cases

Lichtgevend onderscheid in een overvolle EV markt met firefly

  • Paid media
  • Branding

Maak je niet Zo. druk: Bavaria verovert carnaval met muziek en media

  • Paid media
  • Branding

Swapfiets: nieuw design resulteert in stijging abonnementen

  • Design & Technology
  • Strategy & Insights
  • Branding

Development van online bloemenplatform

  • Design & Technology
  • Branding
afbeelding van searchbar

Efficiënt zoekwoordenonderzoek voor Kookwinkel Oldenhof

  • Paid media
  • Performance
A58-thumbnail

Huidfonds & TikTok-influencers zorgen voor positieve impact en interactie onder jongeren

  • Paid media
  • Sustainable advertising
Riedel-thumbnail

Forse stijging van ROAS voor Riedel met Online Retail Media

  • Paid media
A70-thumbnail

Van TikTok naar werkvloer: hoe we jongeren hebben geënthousiasmeerd voor een opleiding in de Transport en Logistiek