Ook samenwerken aan meer impact?

Contact
(023) 554 06 50
ZIGT

Services

  • Paid Media
  • Strategy & Insights
  • Design & Technology

Solutions

  • Arbeidsmarktcommunicatie
  • Branding
  • Charity
  • E-commerce
  • Leadgeneratie
  • Performance
  • Retail
  • Sustainable Advertising

ZIGT

  • Actueel
  • Contact
  • Drupal
  • AVG
  • Nieuwsbrief
  • Over ons
  • Toegankelijkheidsverklaring
  • Werken bij

Footer

  • Algemene voorwaarden
  • Algemene inkoopvoorwaarden
  • Verwerkingsverantwoordelijken
  • Cookies
  • Disclaimer
  • Privacy
Ga naar hoofdinhoud

Toegankelijkheidsverklaring

Bij ZIGT vinden we het belangrijk dat iedereen onze website goed kan gebruiken. Daarom werken we continu aan de digitale toegankelijkheid. We willen dat onze content voor iedereen begrijpelijk en toegankelijk is, ook voor mensen met een visuele, motorische, auditieve of cognitieve beperking.

Wat bedoelen we met digitale toegankelijkheid?

Digitale toegankelijkheid betekent dat onze website door alle doelgroepen te gebruiken is, ongeacht leeftijd, beperking of hulpmiddel. Denk aan:

  • Goede leesbaarheid van teksten
  • Voldoende kleurcontrast
  • Toegankelijkheid via toetsenbord en screenreader
  • Duidelijke structuur in koppen en navigatie
  • Alternatieve teksten bij afbeeldingen

Wat doen we om de toegankelijkheid te verbeteren?

We hebben onze nieuwe website ontwikkeld met toegankelijkheid als uitgangspunt. Daarbij volgen we de richtlijnen van het Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.1, niveau AA. Daarnaast:

  • Toetsen we regelmatig onderdelen van de site aan deze richtlijnen
  • Wordt onze content gemaakt met oog voor leesbaarheid en structuur
  • Houden we bij updates en nieuwe content rekening met toegankelijkheid

Wat kun je van ons verwachten?

We streven ernaar dat de volledige website van ZIGT aan de WCAG 2.1 AA-standaard voldoet. Toch kan het voorkomen dat bepaalde onderdelen (nog) niet volledig toegankelijk zijn. Soms zijn dat verouderde pagina’s of externe tools die wij gebruiken waar we niet direct invloed op hebben.

Loop je ergens tegenaan?

Heb je moeite met het gebruiken van onze website? Of kom je een pagina tegen die niet goed werkt met jouw hulpmiddel? Laat het ons weten. We denken graag met je mee en zoeken samen naar een oplossing.

Neem contact met ons op via:

  • info@zigt.nl
  • (023) 554 06 50

Laat ons weten:

  • Welke pagina of functie niet goed werkt
  • Welk hulpmiddel je gebruikt (zoals een screenreader)
  • Welke browser en apparaat je gebruikt

Benieuwd hoe we jou
kunnen helpen?

We denken graag met je mee en geven je eerlijk en helder advies.

Plan een kennismaking
(023) 554 06 50
ZIGT
  • Cases
  • Actueel
  • Werken bij
  • Over ZIGT
Contact

Gerelateerde cases

Bekijk alle cases

Lichtgevend onderscheid in een overvolle EV markt met firefly

  • Paid media
  • Branding

Maak je niet Zo. druk: Bavaria verovert carnaval met muziek en media

  • Paid media
  • Branding

Swapfiets: nieuw design resulteert in stijging abonnementen

  • Design & Technology
  • Strategy & Insights
  • Branding

Development van online bloemenplatform

  • Design & Technology
  • Branding
afbeelding van searchbar

Efficiënt zoekwoordenonderzoek voor Kookwinkel Oldenhof

  • Paid media
  • Performance
A58-thumbnail

Huidfonds & TikTok-influencers zorgen voor positieve impact en interactie onder jongeren

  • Paid media
  • Sustainable advertising
Riedel-thumbnail

Forse stijging van ROAS voor Riedel met Online Retail Media

  • Paid media
A70-thumbnail

Van TikTok naar werkvloer: hoe we jongeren hebben geënthousiasmeerd voor een opleiding in de Transport en Logistiek

Laatste ontwikkelingen

Bekijk alle berichten
Streaming

Amazon en Netflix bundelen krachten binnen streaming-advertising

11 september 2025
A038-thumbnail

Waarom de toekomst van media menselijk blijft

Nieuws
08 september 2025
Native ads op telefoon

Native ads: wat, waarom, wanneer & hoe zet je het in?

Nieuws
01 september 2025
Artikel fomo naar jomo

Van FOMO naar JOMO: Gen Z is kritischer & selectiever op social media [onderzoek]

Nieuws
25 augustus 2025
Video digitale toegankelijkheid

Het belang van digitaal toegankelijke website

Video update
20 augustus 2025
Mensen op plein

Adverteren via de radio: tijd voor een moderne manier van afrekenen

Nieuws
08 augustus 2025
De fusie tussen DPG & RTL: de impact van het medialandschap volgens ZIGT

De fusie tussen DPG & RTL: de impact van het medialandschap

Video update
05 augustus 2025
Header jongerenonderzoek

Het mediagebruik van jongeren anno 2025

Nieuws
17 juli 2025
Teaser native ads artikel

Waarom zouden native ads onderdeel uit moeten maken van de mediamix?

Video update
11 juli 2025