Campaign Manager Nesrine

Campaign Manager Nesrine

Stel jezelf even voor

Mijn naam is Nesrine Chaara, 25 jaar en woonachtig in Amsterdam. Tijdens mijn studie Media, Informatie en Communicatie heb ik mij gespecialiseerd in (online) marketing en heb ik een minor Film gevolgd aan Full Sail University in Orlando, Florida. Vervolgens heb ik mij tijdens mijn master Business Administration gespecialiseerd in digital business met als keuze vakken branding en change management. Ik heb lang getwijfeld om verder te gaan in de Tv-wereld, waar ik onder andere productie assistent ben geweest voor de eerste twee seizoenen van Married at First Sight. Ik heb toch gekozen voor de marketing branche waarbij ik media en het strategische aspect meer kan combineren. In mijn vrije tijd kun je mij vinden in een goed restaurant, op een leuk terras of in mijn keuken, waar ik mijn twee grote liefdes combineer: mijn dierbaren en lekker eten.

Collega worden van Nesrine in Utrecht? Check werkenbijzigt.nl.

Wat doe je bij ZIGT?

Ik ben in maart 2022 begonnen bij Created First Part of Zigt als campagnemanager. Ik maak en bedenk voor verschillende klanten social advertising plannen, die ik vervolgens optimaliseer en rapporteer op onder andere Meta, TikTok, Snapchat, Pinterest en LinkedIn. Geen dag is hetzelfde in de wereld van social advertising, wat het vak juist zo uitdagend en leuk maakt. Naast de dynamiek is mijn klantportfolio ook veelzijdig. Van webshops met duurzame producten, verkleedkleding, huisautomatiseringsproducten en puzzelboekjes tot aan internationale evenementen en klantwerving voor kinderdagverblijven. Het mooie en interessante aan zo’n veelzijdig klantportfolio is dat je de bevindingen uit campagnes kunt toepassen op verschillende strategieën en een ander voordeel is dat je trends sneller kunt ontdekken.

Wat drijft je?

Dat social advertising zo’n grote rol kan spelen in het bouwen en succesvol maken van een merk of product vind ik het allerleukst. Vroeger was het van belang om op billboards en Tv te adverteren maar tegenwoordig is dat niet per se meer nodig. De marketing mix is uitgebreider dan ooit en het is een soort eeuwig durende puzzel. Iedere dag moet je nadenken waar je doelgroep zich bevindt, hoe je die doelgroep kunt aanspreken, hoe je ervoor kan zorgen dat zij de juiste associaties koppelen aan jouw merk, hoe je van hen klanten kunt maken door hen te voorzien in hun emotionele behoeften en hoe je kunt opvallen in de overvolle timelines. Het is een oneindig raadsel waar niet één antwoord op bestaat waardoor je nooit uitgeleerd raakt en dat drijft mij enorm. Dat ik dagelijks onderdeel mag zijn van ambitieuze bedrijven om hun merk te versterken, goed te positioneren in de markt en een steentje mag bijdragen aan het succes en uitbreiding van hun merk geeft mij veel energie en voldoening.

Hoe zit het met ZIGT?

Samen met mijn collega’s ben ik werkzaam op de locatie Utrecht waar wij af en toe een uitstapje maken naar Hoofddorp, Arnhem of Tilburg en ik moet bekennen dat ik mij op alle locaties erg thuis voel. ZIGT heeft mooie kernwaarden waar ze voor staan en dat zie je ook terug in de mensen die er werken. Er worden vaak leuke en leerzame kennissessies georganiseerd en er wordt veel ruimte geboden om jezelf optimaal te ontwikkelen. Wil je een dagje meekijken met de afdeling Create? Dat is zo geregeld. Wil je meekijken met een collega die zich verdiept in SEA? Het is nooit te gek bij ZIGT. Ik hoop dat de samenwerking tussen de verschillende locaties alleen nog maar hechter wordt zodat we samen nog veel meer mooie resultaten kunnen genereren.

En je toekomst?

Ik kijk er enorm naar uit om mij de komende jaren nog meer te ontwikkelen op zowel persoonlijk als professioneel vlak binnen ZIGT! Ik ga het avontuur met open armen tegemoet en ik heb er zin in.