Ontmoet Senior Media Planner Lotte
Stel jezelf even voor
Mijn naam is Lotte Vader, ik ben 26 jaar oud en werk inmiddels bijna 3 jaar bij ZIGT (opgeteld). Na het afronden van mijn studie Media & Entertainment Management ben ik bij ZIGT begonnen als Digital Media Planner, mijn eerste échte baan.
Dit waren bijzondere tijden, want mijn laptop werd vanwege de lockdown op mijn eerste werkdag thuis bezorgd. Ik werd ingewerkt vanuit huis, zonder directe interactie met collega’s. Ondanks de uitdagingen die dit met zich meebracht, bood het ook kansen. Na ongeveer 10 maanden besloot ik mezelf verder uit te dagen en de kans te grijpen om mijn kennis en vaardigheden te verbreden. Daarom heb ik de master Beleid, Communicatie & Organisatie gevolgd, een unieke kans en een belangrijke investering in mijn persoonlijke en professionele ontwikkeling.
Na het afronden van mijn master en de waardevolle ervaring die ik bij ZIGT had opgedaan, ben ik al snel weer teruggekeerd!
Wat doe je bij ZIGT?
In 2022 ben ik teruggekeerd bij ZIGT als Media Planner, waarbij ik me dit keer wilde specialiseren in offline media. Dit omvat tv, radio, Out-of-Home, bioscoopreclame en print, zoals magazines en kranten.
Inmiddels ben ik doorgegroeid naar Senior Media Planner, en ben ik samen met mijn collega’s verantwoordelijk voor het ontwikkelen, coördineren en optimaliseren van mediacampagnes voor onze klanten. Met trots deel ik de fantastische campagnes die momenteel live staan en hoe leuk het is om een sleutelrol te vervullen in het behalen van marketingdoelstellingen door strategisch mediagebruik. Tot nu toe heb ik dit met veel plezier gedaan voor klanten zoals Veneta, Wehkamp en het Liliane Fonds.
Wat drijft je?
Bij ZIGT is geen enkele dag, klant of vraagstuk hetzelfde. Elke situatie brengt unieke verhalen, doelstellingen en belangen met zich mee, wat een verschillende media-aanpak vereist. Ik heb een divers klantenpakket, variërend van goede doelen tot grote retailers, waardoor ik mij voortdurend bezighoud met het opstellen van verschillende media-adviezen om de beste resultaten voor elke klant te behalen.
Mijn grootste drijfveer is de dienstverlening aan onze klanten; hun doelen en uitdagingen staan voorop. Een sterke klantrelatie is daarbij essentieel en vormt de basis voor vertrouwen en samenwerking. Dit stelt ons in staat om telkens opnieuw de meest effectieve media-adviezen te formuleren en de gewenste resultaten te realiseren. Bovendien is de mediawereld zeer dynamisch, met constante trends en ontwikkelingen, wat me uitdaagt om mijn kennis uit te breiden.
Hoe zit het met ZIGT?
Bij ZIGT krijg je de ruimte om je professioneel te ontwikkelen in een open en ondersteunende cultuur met een ‘freedom to grow’ mentaliteit. Het is een omgeving waar ideeën gedeeld kunnen worden en waar we het écht samen doen. De hechte samenwerking met collega’s uit verschillende disciplines stimuleert creativiteit en innovatie. De diverse expertises binnen ZIGT leiden tot inspirerende ideeën en oplossingen. Iedereen wordt gehoord en gewaardeerd. Er wordt hard gewerkt, maar bovenal is het een fijne groep mensen om mee samen te werken.
En je toekomst?
Na het afronden van mijn master ben ik met frisse energie en nieuwe inzichten teruggekeerd naar ZIGT. Ik ben vastbesloten om mijn kennis en vaardigheden binnen de mediawereld uit te blijven breiden en mijn prestaties continue te verbeteren.
Dit stelt me in staat om een waardevolle bijdrage te leveren aan onze klanten, het team en de organisatie als geheel. De mediabranche is zó breed, divers en constant in beweging; er is altijd meer te leren. Ik hoop een sparringpartner te kunnen zijn en blijven met de kennis die ik heb opgedaan en blijf doen!