René Zeedijk over het EK in de media en de Media Futures Market
17-06-2021

René Zeedijk over het EK in de media en de Media Futures Market

Iedere maand bespreekt René Zeedijk, in de uitzending van Marketing Report op New Business Radio actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie. In de uitzending van juni 2021 vertelt hij over de EK-campagnes en de start van de Media Futures Market.

René Zeedijk: “Wat ik knap vond van Albert Heijn, is hoe enorm slim zij hebben ingehaakt op de actie van de KNVB richting de Jumbo. Ik vind Jumbo een van de beste campagnes; ze werden door de KNVB gesommeerd dat niet meer te doen. AH is uit een soort marktleiderschap gaan reageren, hebben daarvoor Boomerang ingeschakeld en een heel knap staaltje werk verricht door een campagne te doen waarbij ze alle acties die alle supermarkten hebben, van juichshirt tot armbandje, hebben aangetrokken en daarmee de campagne zijn ingegaan. En dat vond ik heel goed.”

René gaat verder in op de lancering van de Media Futures Market, het onlangs opgerichte advertentie-inkoopplatform.

Lees meer op: https://marketingreport.nl/Marketing-Report-Radio-Rene-Zeedijk-over-het-EK-in-de-media-en-de-Media-Futures-Market/