Martijn van Lieshout (VodafoneZiggo) over thuiswerken tijdens en na corona en het samensmelten van B2B en B2C
02-07-2021

Marketing Report
Martijn van Lieshout (VodafoneZiggo) over thuiswerken tijdens en na corona en het samensmelten van B2B en B2C

Martijn van Lieshout is directeur B2B marketing bij VodafoneZiggo. Bij Marketing Report Radio spreken we hem over hoe zijn bedrijf zich onderscheidt van andere telecomaanbieders en hoe de dienstverlening verandert door de tijd heen.

Martijn van Lieshout: “Het telecomportfolio is voor heel veel bedrijven ongeveer hetzelfde. Zeker als je Vodafone en Ziggo combineert, heb je mobiele telefonie, het beste vaste netwerk van Nederland, we hebben 1 gigabit op twee derde van de huishoudens zonder dat klanten daar iets extra’s voor moeten doen, kortom het volledige diensten- en servicepakket van onze twee moederbedrijven.”

“Uit onderzoek blijkt dat de meeste medewerkers na corona helemaal niet weer vijf dagen op kantoor willen zitten, en onze B2B-klanten willen hun persoon daarin faciliteren met de goede spullen en verbinding. We zien daarin dat B2B en B2C hierin versmelten, want zowel klanten als hun medewerkers moeten kunnen vertrouwen op de dienstverlener die dat mogelijk maakt.”

Martijn gaat verder in op de introductie van 5G in Nederland, televisie in gevangenissen en meer.

Marketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business en Clarity.