Samenwerking funda en ZIGT
Vastgoedplatform funda en media- en performance bureau ZIGT gaan samenwerken. Afgelopen week is de campagne van start gegaan waarin het thema ‘meer over de buurt’ centraal staat. Deze campagne is onderdeel van een reeks waarin funda laat zien wat het platform allemaal in huis heeft. Het overkoepelend campagneconcept is een creatie van XXS. ZIGT is verantwoordelijk voor de mediastrategie, mediaplanning en media-executie van zowel de off- als online kanalen.
De funda-propositie ‘Meer over de buurt’ geeft aspirant-kopers informatie over buurten en steden, waardoor ze kunnen bepalen en afwegen of ze in die omgeving zouden willen wonen. Deze eerste campagne is online zichtbaar via Social, DOOH en Online Video.
Funda: ‘Met ZIGT kiezen we voor een partner die ons helpt om onze performance te vergroten buiten ons eigen platform. We zien uit naar de samenwerking!
ZIGT: ‘Funda is een uniek platformin Nederland en een verrijking voor het portfolio van ZIGT. Ons doel van de samenwerking met funda is om met de best mogelijke strategie te zorgen voor een versterking van de inzet van online en offline media voor de campagnes.’