ZIGT drie keer mede-nominaties voor een SAN Accent
De nominaties voor de SAN-Awards 2021 zijn bekend gemaakt. ZIGT is driemaal als mede-indiener genomineerd. Twee Bavariaspots zijn samen maar liefst driemaal genomineerd. De campagne van het Carnavalsvirus, die ook al een Amma won, is tweemaal genomineerd. De campagne die een nominatie verdiende, was die met het EK-broekje. Bavaria laat een groot toernooi nooit zomaar aan zich voorbij gaan en samen met creatief bureau Fama Volat werd een crossmediale campagne opgezet. Eentje met cultheld én BB’er (bekende Brabander) Berry van Aerle.
De andere case met ZIGT als mede-indiener, die een nominatie in de wacht sleepte, was de monteurmakelaar. Net als bij Bavaria had ook hier een oud-voetballer een prominente rol. Theo Janssen was het gezicht van deze campagne die Croonwolter&dros aan nieuw technisch personeel moest helpen. De campagne werd ontwikkeld door reclamebureau Proof.
Op 2 juni worden de San-accenten feestelijk uitgereikt. Erbij zijn is nog mogelijk, er zijn nog tickets.