Wat is er nieuw bij de Blokker?
25-08-2021

Blokker heeft het in huis
Wat is er nieuw bij de Blokker?

Buitenreclame wordt van oudsher ingezet als bereik medium waarbij het verbeteren van merk/product awareness vaak het belangrijkste doel is. Echter wordt DOOH steeds vaker ingezet als performance media kanaal. Bij de supermarkten krijg je vaak nog te zien wat er in de aanbieding is, maar tegenwoordig ziet de consument en dus potentiële doelgroep dit medium type op steeds meer verschillende plekken.

Wie kent Blokker nou niet?! Met haar 2 miljoen bezoekers per week (doelgroep 25-55, gezinnen), springt hier slim op in door:

  • 996 digitale schermen in te zetten bij de etalages van de winkels en bij de kassa’s.
  • Te voldoen aan een landelijke dekking.
  • Binnenkort te starten met het aanbieden van deze digitale schermen via programmatic inkoop.

Uiteraard is dit medium relevant voor adverteerders die bij de Blokker liggen, maar het is absoluut geen vereiste. Met name voor de etalageschermen (die zich in alle grote en kleine winkelstraten en winkelcentra in Nederland bevinden) geldt dat deze ook relevant zijn om in te zetten voor adverteerders waarvan de producten niet bij Blokker verkrijgbaar zijn, maar wel de Blokker-doelgroep willen bereiken. Denk daarbij aan reisaanbieders en (zorg)verzekeraars.

Sjoerd Wijtzes
Sjoerd Wijtzes
Media Consultant