Ontmoet Senior Media Planner Isabelle
Stel jezelf even voor
Hoi, ik ben Isabelle en ik ben een trotse mix van een dorpse én stadse. Ik kom namelijk uit zowel Wateringen als Den Haag en mag nu Rijswijk mijn woonplaats noemen. Verder ben ik 26 jaar oud en bijna altijd vrolijk. Na mijn havo afgerond te hebben in Delft, heb ik commerciële economie gestudeerd in Den Haag. Toen ik deze had afgerond, dacht ik mijn droombaan te hebben gevonden in Amsterdam in de wereld van influencers, maar traditionele media blijkt toch wat meer mijn cup of tea te zijn. Nu ben ik zo’n 2,5 jaar werkzaam bij ZIGT en heb ik het enorm naar mijn zin!
Wat doe je bij ZIGT?
Ik ben gestart bij ZIGT als Media Planner in februari 2022. Ik wist in het begin niet goed wat de functie inhield, maar al lerende werd dit snel duidelijk. Met trots vertelde ik aan wie het maar wilde horen dat ik mij bezig hou met reclames. Maar dan ook echt met van die grote van bekende merken, die je in verschillende vormen en maten op tv ziet en hoort op de radio (vét, al zeg ik het zelf).
Inmiddels ben ik doorgegroeid naar Senior Media Planner waarbij ik, samen met mijn collega’s mediacampagnes bedenk, uitvoer en evalueer zodat de verschillende merken en organisaties bekend worden én top of mind blijven bij de doelgroep.
Wat drijft je?
Dat geen één dag hetzelfde is en dat ik van tevoren niet altijd weet waar aan gewerkt gaat worden die dag. Ik heb een heel divers klantenpakket, van goede doelen tot grote retailers, waarbij de verschillende media op verschillende manieren wordt ingezet. Elke klant heeft een ander verhaal, een andere doelstelling en dus ook een andere aanpak van media. Hierdoor zijn de werkzaamheden divers. Zo ben ik het ene moment bezig met het uitrekenen en verdelen van budgetten voor een tv-campagne en ben ik op het andere moment bezig met het uitwerken van een advies voor buitenreclame. Het klantcontact vind ik ook erg leuk, daar word ik enthousiast van.
Hoe zit het met ZIGT?
Bij ZIGT ben je niet alleen, we doen het écht allemaal samen. Geen concurrerende taferelen, we zijn één ZIGT en hebben allemaal hetzelfde doel. Ik breng 40+ uur per week door op mijn werk dus vind het erg belangrijk dat ik me op mijn plek voel en dat is vanaf het eerste moment het geval bij ZIGT.
Je wordt gehoord en gewaardeerd en bent ook ‘vrij’. ZIGT is, ondanks dat er hard wordt gewerkt, een bedrijf waar vrijwel altijd een gezellige en fijne sfeer heerst. Je hoort altijd wel een muziekje en er is altijd ruimte om een grapje te maken. Ik heb het geluk dat ik mijn collega’s ook vrienden mag noemen en daar ben ik heel dankbaar voor! Naast alle gezelligheid is er ook ruimte om je (onder begeleiding) te ontwikkelen en stappen te maken in de mediabranche.
En je toekomst?
Ik hou me bij ZIGT voornamelijk bezig met de offline mediumkanalen (tv, radio, print en buitenreclame). Ik wil mezelf hier nog verder in ontwikkelen en een echte sparringspartner worden, maar hiernaast ook meer verdiepen in de online kanalen zodat ik een compleet verhaal kan vertellen. Ook lijkt het me interessant om meer te weten te komen over strategie en welke aanpak het beste past bij welk merk. Ik vind het ook leuk om te kijken of ik hier mijn creativiteit in kan toepassen. Verder wil ik graag doorgroeien naar Consultant om nog meer de verantwoordelijkheid over adviezen en campagnes te krijgen. Er staat dus nog genoeg op mijn to do list!