Ook samenwerken aan meer impact?

Contact
(023) 554 06 50
ZIGT

Services

  • Paid Media
  • Strategy & Insights
  • Design & Technology

Solutions

  • Arbeidsmarktcommunicatie
  • Branding
  • Charity
  • E-commerce
  • Leadgeneratie
  • Performance
  • Retail
  • Sustainable Advertising

ZIGT

  • Actueel
  • Contact
  • Drupal
  • AVG
  • Nieuwsbrief
  • Over ons
  • Toegankelijkheidsverklaring
  • Werken bij

Footer

  • Algemene voorwaarden
  • Algemene inkoopvoorwaarden
  • Verwerkingsverantwoordelijken
  • Cookies
  • Disclaimer
  • Privacy
Ga naar hoofdinhoud
Tim Das
  1. Home
  2. Verhalen
  3. Ontmoet senior performance consultant tim

Ontmoet Senior Performance Consultant Tim

Stel jezelf even voor

Mijn naam is Tim Das, ik ben 31 jaar oud en woonachtig in Bergeijk (onder de rook van Eindhoven). Na mijn studie Commerciële Economie aan de Fontys Hogeschool ben ik direct het bureauleven ingestapt. Mijn carrière begon bij een agency in Den Bosch als Social Specialist. Vervolgens ben ik in 2019 als eerste werknemer gestart bij Yellowhawk in Tilburg (later overgenomen door ZIGT), waarbij mijn focus werd verlegd naar SEA.

Wat doe je bij ZIGT?

Als Senior Performance Consultant houd ik me dagelijks bezig met de strategie en optimalisatie van SEA-campagnes en ben ik eindverantwoordelijk voor verschillende klanten. Daarbij heb ik zowel een adviserende als uitvoerende rol, en zorg ik ervoor dat klantdoelstellingen worden omgezet in een schaalbare SEA-strategie.

Wat drijft je?

Een van de leukste dingen aan het werken als consultant is de verscheidenheid aan klanten waarmee je samenwerkt. Iedere klant heeft zijn eigen doelstellingen en uitdagingen, wat zorgt voor een mooie variatie in je dagelijkse bezigheden en de gesprekken die je voert. Hierdoor is geen dag hetzelfde en leer je op verschillende manieren waarde toe te voegen. Waar ik veel energie van krijg, is het maken van impact; gezamenlijk gaan voor het beste resultaat en op die manier zorgen voor verandering.

Hoe zit het met ZIGT?

Inmiddels zijn we met de locatie in Tilburg alweer bijna 3 jaar onderdeel van ZIGT. In die tijd heb ik veel mogen leren, ook over disciplines waar ik weinig kennis van had. Ik heb ZIGT leren kennen als een zeer fijne organisatie met geweldige collega’s en volop doorgroeimogelijkheden.

En je toekomst?

Ondanks de stappen die ik heb mogen zetten ben ik nog lang niet uitgeleerd. De ontwikkelingen binnen ons vakgebied volgen zich in hoog tempo op. Ik kijk uit naar de samenwerkingen en uitdagingen in de toekomst!

Benieuwd hoe we jou
kunnen helpen?

We denken graag met je mee en geven je eerlijk en helder advies.

Plan een kennismaking
(023) 554 06 50
ZIGT
  • Cases
  • Actueel
  • Werken bij10
  • Over ZIGT
Contact

Gerelateerde cases

Bekijk alle cases

Swapfiets: nieuw design resulteert in stijging abonnementen

  • Design & Technology
  • Strategy & Insights
  • Branding

Development van online bloemenplatform

  • Design & Technology
  • Branding
Afbeelding van Milwaukee boor

Milwaukee is jarig en trakteert

  • Design & Technology
  • Paid media
  • Branding
Digihulp

Digihulp.nl: dé website waar je terecht kunt als je er digitaal niet uitkomt

  • Design & Technology
  • Retail
A57-thumbnail

Hoe krijg je Vakanties.nl tussen de oren van de consument?

  • Design & Technology
  • Branding

Laatste ontwikkelingen

Bekijk alle berichten
A038-thumbnail

Waarom de toekomst van media menselijk blijft

Nieuws
08 september 2025
Native ads op telefoon

Native ads: wat, waarom, wanneer & hoe zet je het in?

Nieuws
01 september 2025
Artikel fomo naar jomo

Van FOMO naar JOMO: Gen Z is kritischer & selectiever op social media [onderzoek]

Nieuws
25 augustus 2025
Mensen op plein

Adverteren via de radio: tijd voor een moderne manier van afrekenen

Nieuws
08 augustus 2025
Header jongerenonderzoek

Het mediagebruik van jongeren anno 2025

Nieuws
17 juli 2025
Header mediabureau keuze

Welk type mediabureau past bij jouw merk? Zo maak je de juiste keuze

Nieuws
04 juni 2025
Teaser Shein en Temu

Waarom Temu, Shein en Alibaba de Europese consument slim verleiden en wat wij daarvan kunnen leren

Nieuws
14 mei 2025
Teaser Ienie mienie onderzoek

Iene Miene Media 2025: hoe vinden ouders balans tussen jonge kinderen en digitale media

Nieuws
08 mei 2025
Twee mensen kijken tv

TV is niet dood: de rol van alle vormen van TV in een veranderend medialandschap

Nieuws
24 april 2025