Ook samenwerken aan meer impact?

Contact
(023) 554 06 50
ZIGT

Services

  • Paid Media
  • Strategy & Insights
  • Design & Technology

Solutions

  • Arbeidsmarktcommunicatie
  • Branding
  • Charity
  • E-commerce
  • Leadgeneratie
  • Performance
  • Retail
  • Sustainable Advertising

ZIGT

  • Actueel
  • Contact
  • Drupal
  • AVG
  • Nieuwsbrief
  • Over ons
  • Toegankelijkheidsverklaring
  • Werken bij

Footer

  • Algemene voorwaarden
  • Algemene inkoopvoorwaarden
  • Verwerkingsverantwoordelijken
  • Cookies
  • Disclaimer
  • Privacy
Ga naar hoofdinhoud
Afbeelding van Milwaukee boor
  1. Home
  2. Cases
  3. Milwaukee jarig en trakteert

Case MilwaukeeMilwaukee is jarig en trakteert

  • Design & Technology
  • Paid media
  • Branding

Milwaukee werd opgericht in 1924 en viert dit jaar zijn 100-jarig bestaan. Milwaukee is een toonaangevende fabrikant van Heavy-Duty elektrisch gereedschap, accessoires, outdoor power equipment, handgereedschap, opslagoplossingen en persoonlijke beschermingsmiddelen voor professionele eindgebruikers wereldwijd.

Solution provider

Milwaukee is eigenlijk veel meer dan alleen een powertool-bedrijf. Het merk profileert zich steeds meer als een solution provider door te luisteren naar de behoeften van de klant en met hen mee te denken. Door hun wensen te begrijpen en daarop in te spelen met innovatieve en kwalitatieve producten, onderscheidt Milwaukee zich sterk van de concurrentie.

Afbeelding van andere Milwaukee boor

Het resultaat:

Top-of-mind

Milwaukee is een samenwerking aangegaan met ZIGT Nederland en ZIGT België om het merk meer top-of-mind te maken bij eindgebruikers die op zoek zijn naar of een vergelijking maken tussen gereedschappen, accessoires en beschermingsmiddelen. Naast een online campagne in zowel Nederland als België, werd ook een radiocampagne ingezet.

De samenwerking ging verder: ZIGT Design & Technology werd ingeschakeld om het concept en radioscript voor de campagne te bedenken, evenals de volledige productie van de Nederlandse, Vlaamse en Waalse radiocommercials en tag-ons. Onder het motto “Wie jarig is, trakteert!” hebben we een radiocampagne ontwikkeld waarin Milwaukee gratis accu’s weggeeft bij de aanschaf van een M12- of M18-powertool.

De campagne was zeer succesvol, want in totaal zijn er 11.000 accu’s weggegeven in de markt.

Benieuwd hoe we jou
kunnen helpen?

We denken graag met je mee en geven je eerlijk en helder advies.

Plan een kennismaking
(023) 554 06 50
ZIGT
  • Cases
  • Actueel
  • Werken bij
  • Over ZIGT
Contact

Laatste ontwikkelingen

Bekijk alle berichten
Streaming

Amazon en Netflix bundelen krachten binnen streaming-advertising

11 september 2025
A038-thumbnail

Waarom de toekomst van media menselijk blijft

Nieuws
08 september 2025
Native ads op telefoon

Native ads: wat, waarom, wanneer & hoe zet je het in?

Nieuws
01 september 2025
Artikel fomo naar jomo

Van FOMO naar JOMO: Gen Z is kritischer & selectiever op social media [onderzoek]

Nieuws
25 augustus 2025
Video digitale toegankelijkheid

Het belang van digitaal toegankelijke website

Video update
20 augustus 2025
Mensen op plein

Adverteren via de radio: tijd voor een moderne manier van afrekenen

Nieuws
08 augustus 2025
De fusie tussen DPG & RTL: de impact van het medialandschap volgens ZIGT

De fusie tussen DPG & RTL: de impact van het medialandschap

Video update
05 augustus 2025
Header jongerenonderzoek

Het mediagebruik van jongeren anno 2025

Nieuws
17 juli 2025
Teaser native ads artikel

Waarom zouden native ads onderdeel uit moeten maken van de mediamix?

Video update
11 juli 2025

Gerelateerde cases

Bekijk alle cases

Swapfiets: nieuw design resulteert in stijging abonnementen

  • Design & Technology
  • Strategy & Insights
  • Branding

Development van online bloemenplatform

  • Design & Technology
  • Branding
A57-thumbnail

Hoe krijg je Vakanties.nl tussen de oren van de consument?

  • Design & Technology
  • Branding