Ook samenwerken aan meer impact?

Contact
(023) 554 06 50
ZIGT

Services

  • Paid Media
  • Strategy & Insights
  • Design & Technology

Solutions

  • Arbeidsmarktcommunicatie
  • Branding
  • Charity
  • E-commerce
  • Leadgeneratie
  • Performance
  • Retail
  • Sustainable Advertising

ZIGT

  • Actueel
  • Contact
  • Drupal
  • AVG
  • Nieuwsbrief
  • Last Minute Media Deals
  • Over ons
  • Toegankelijkheidsverklaring
  • Werken bij

Footer

  • Algemene voorwaarden
  • Algemene inkoopvoorwaarden
  • Verwerkingsverantwoordelijken
  • Cookies
  • Disclaimer
  • Privacy
Ga naar hoofdinhoud
ZIGT
  • Cases
  • Werken bij13
  • Actueel
Contact
Afbeelding van Milwaukee boor
  1. Home
  2. Cases
  3. Milwaukee jarig en trakteert

Case MilwaukeeMilwaukee is jarig en trakteert

  • Design & Technology
  • Paid media
  • Branding

Milwaukee werd opgericht in 1924 en viert dit jaar zijn 100-jarig bestaan. Milwaukee is een toonaangevende fabrikant van Heavy-Duty elektrisch gereedschap, accessoires, outdoor power equipment, handgereedschap, opslagoplossingen en persoonlijke beschermingsmiddelen voor professionele eindgebruikers wereldwijd.

Solution provider

Milwaukee is eigenlijk veel meer dan alleen een powertool-bedrijf. Het merk profileert zich steeds meer als een solution provider door te luisteren naar de behoeften van de klant en met hen mee te denken. Door hun wensen te begrijpen en daarop in te spelen met innovatieve en kwalitatieve producten, onderscheidt Milwaukee zich sterk van de concurrentie.

Afbeelding van andere Milwaukee boor

Het resultaat:

Top-of-mind

Milwaukee is een samenwerking aangegaan met ZIGT Nederland en ZIGT België om het merk meer top-of-mind te maken bij eindgebruikers die op zoek zijn naar of een vergelijking maken tussen gereedschappen, accessoires en beschermingsmiddelen. Naast een online campagne in zowel Nederland als België, werd ook een radiocampagne ingezet.

De samenwerking ging verder: ZIGT Design & Technology werd ingeschakeld om het concept en radioscript voor de campagne te bedenken, evenals de volledige productie van de Nederlandse, Vlaamse en Waalse radiocommercials en tag-ons. Onder het motto “Wie jarig is, trakteert!” hebben we een radiocampagne ontwikkeld waarin Milwaukee gratis accu’s weggeeft bij de aanschaf van een M12- of M18-powertool.

De campagne was zeer succesvol, want in totaal zijn er 11.000 accu’s weggegeven in de markt.

Benieuwd hoe we jou
kunnen helpen?

We denken graag met je mee en geven je eerlijk en helder advies.

Plan een kennismaking
(023) 554 06 50

Laatste ontwikkelingen

Bekijk alle berichten
AI gebouw ZIGT

Ceci n’est pas un mediabureau

Nieuws
16 december 2025
Vrouw maakt content

Hoe user generated content je merk geloofwaardig & authentiek maakt

Nieuws
15 december 2025
afbeelding van searchbar

Whitepaper - van SEA naar CAO

Whitepaper
15 december 2025
Header website- en designtrends 2026

Website- en designtrends 2026: AI, kleur, micro-animaties & meer

Nieuws
11 december 2025
Mensen op plein

Trends in Digitale Media

Nieuws
18 november 2025
Header artikel focus op tv

Waarom focus in je TV-commercial echt werkt

Nieuws
05 november 2025
Foto Max BossData

Zo weet je eindelijk welke online campagnes de kassa vullen

Nieuws
04 november 2025
ZIGT op Groei Welkoop

Hoe Welkoop groeit met advies, emotie en loyale klanten

Podcast
29 oktober 2025
Nicky Levinschi

‘Het draait niet om bereik maar om businessimpact’

Nieuws
23 oktober 2025

Gerelateerde cases

Bekijk alle cases

Swapfiets: nieuw design resulteert in stijging abonnementen

  • Design & Technology
  • Strategy & Insights
  • Branding

Development van online bloemenplatform

  • Design & Technology
  • Branding
A57-thumbnail

Hoe krijg je Vakanties.nl tussen de oren van de consument?

  • Design & Technology
  • Branding