Ook samenwerken aan meer impact?

Contact
(023) 554 06 50
ZIGT

Services

  • Paid Media
  • Strategy & Insights
  • Design & Technology

Solutions

  • Arbeidsmarktcommunicatie
  • Branding
  • Charity
  • E-commerce
  • Leadgeneratie
  • Performance
  • Retail
  • Sustainable Advertising

ZIGT

  • Actueel
  • Contact
  • Drupal
  • AVG
  • Nieuwsbrief
  • Over ons
  • Toegankelijkheidsverklaring
  • Werken bij

Footer

  • Algemene voorwaarden
  • Algemene inkoopvoorwaarden
  • Verwerkingsverantwoordelijken
  • Cookies
  • Disclaimer
  • Privacy
Ga naar hoofdinhoud
  1. Home
  2. Cases
  3. Development van online bloemenplatform

Case MarginparDevelopment van online bloemenplatform

  • Design & Technology
  • Branding

Marginpar kweekt exclusieve bloemen geliefd door bloemisten wereldwijd. Het bedrijf kweekt op duurzame wijze haar bloemen op eigen kwekerijen Kenia en Ethiopië, en bij partnerfarms in Tanzania en Zimbabwe. Al jaren experimenteert Marginpar met nieuwe soorten en weet steeds weer met spectaculaire noviteiten te komen. Door innovatieve samenwerking met veredelaars en vanuit de filosofie dat groei van mensen de basis is voor alle andere groei in de onderneming, loopt Marginpar steevast in de voorhoede.

In 2018 gunde Marginpar ZIGT de opdracht voor het ontwikkelen van hun online catalogus en corporate website. Bij Marginpar houden ze van mooi en dat zie je terug in de zorgvuldigheid waarmee beeldmateriaal gemaakt wordt. Alle bloemen worden met specialistische macrofotografie gefotografeerd. Dat moet ook wel, want kopers bevinden zich over de hele wereld; even langskomen om de waar in het echt te komen bekijken, is er meestal niet bij. Naast de liefdevolle aandacht voor de fotografie van de bloemen, vindt men het bij Marginpar ook belangrijk om de mensen van het bedrijf goed in beeld te brengen. Tel daar de professionaliteit van het contentteam bij op en dan weet je als webbouwer dat het feest is. We konden uitpakken met een verrassende horizontale homepage parallax en editorial design. In de loop van de tijd zijn er verschillende aanpassingen geweest, maar we zijn nog steeds trots op het geheel.

Marginpar 1

Het platform

Het platform dient in de eerste plaats als online catalogus voor professionele afnemers wereldwijd. Op basis van wat men op de website vindt, doet men de bestellingen. Verder communiceert Marginpar over de bevlogen manier van werken en zijn. Tenslotte houden ze een breed publiek op de hoogte van ontwikkelingen in het werkveld.

Steeds weer een nieuw project

ZIGT houdt van langlopende partnerships, het liefst werken we vele jaren met onze opdrachtgevers. Als je elkaar echt kent, kom je tot de beste resultaten. Onlangs bleek het nodig om de website op een aantal punten aan te pakken. Zo bouwden we een inspiratiedeel in de website om aan de wereld te laten zien wat er allemaal mogelijk is. Marginpar werkt namelijk samen met verschillende creatieve partijen die met de bloemen geweldige dingen doen. Een showcase met favorieten schittert nu op de website.

Marginpar 2

Benieuwd hoe we jou
kunnen helpen?

We denken graag met je mee en geven je eerlijk en helder advies.

Plan een kennismaking
(023) 554 06 50

Laatste ontwikkelingen

Bekijk alle berichten
ZIGT op Groei - NIO

NIO herdefinieert de autowereld door focus op community marketing

Podcast
25 september 2025
Print versus digitaal

Waarom de fysieke folder nog steeds onderdeel moet zijn van je marketingstrategie

22 september 2025
Streaming

Amazon en Netflix bundelen krachten binnen streaming-advertising

11 september 2025
A038-thumbnail

Waarom de toekomst van media menselijk blijft

Nieuws
08 september 2025
Native ads op telefoon

Native ads: wat, waarom, wanneer & hoe zet je het in?

Nieuws
01 september 2025
Artikel fomo naar jomo

Van FOMO naar JOMO: Gen Z is kritischer & selectiever op social media [onderzoek]

Nieuws
25 augustus 2025
Video digitale toegankelijkheid

Het belang van digitaal toegankelijke website

Video update
20 augustus 2025
Mensen op plein

Adverteren via de radio: tijd voor een moderne manier van afrekenen

Nieuws
08 augustus 2025
De fusie tussen DPG & RTL: de impact van het medialandschap volgens ZIGT

De fusie tussen DPG & RTL: de impact van het medialandschap

Video update
05 augustus 2025
ZIGT
  • Cases
  • Actueel
  • Werken bij10
  • Over ZIGT
Contact

Gerelateerde cases

Bekijk alle cases

Swapfiets: nieuw design resulteert in stijging abonnementen

  • Design & Technology
  • Strategy & Insights
  • Branding
Afbeelding van Milwaukee boor

Milwaukee is jarig en trakteert

  • Design & Technology
  • Paid media
  • Branding
A57-thumbnail

Hoe krijg je Vakanties.nl tussen de oren van de consument?

  • Design & Technology
  • Branding