DA kiest voor ZIGT
17-02-2021

Voelt goed
DA kiest voor ZIGT

ZIGT is het nieuwe mediabureau van DA, de bekende drogisterijketen van Nederland. ZIGT verzorgt vanaf 1 januari zowel de mediastrategie, planning, inkoop en de executie. DA was in november al gestart met een campagne op TV en gaat dit komend jaar doorzetten, vanaf januari is radio ook een onderdeel van de mediastrategie.

De TV-campagne in november was een eerste stap van de campagne, de volledige samenwerking op RTV gebied is van start gegaan op 1 januari. De DA merkcampagne is gericht op de consumenten van DA, en een combinatie met merken die in de winkels worden verkocht. De TVC’s benadrukken de ambitie van DA om nog actiever in te spelen op de gezondheid van mensen met een goed, onderscheidend assortiment en het juiste advies in de winkels.

Anouk Planting, Hoofd Marketing van DA over de nieuwe samenwerking met ZIGT: ‘Met ZIGT kiezen we voor een partner die ons helpt om onze performance te vergroten. ZIGT adviseert ons bij het kiezen van de juiste middelen en mediamix voor onze diverse marketingcampagnes, waarbij we direct de link maken naar onze 300 winkels.’

ZIGT is erg blij om in het nieuwe jaar aan de slag te gaan voor DA. ‘De campagne is bedacht en ontwikkeld door JUMP!Retail, we zullen dan ook intensief met elkaar gaan samenwerken om media en creatie zo goed mogelijk aan elkaar te verbinden.’